باید دید تیمی که بزرگترین مشکل آن گلزنی است، پس از ناتوانی در بردن تیم 10 نفره بحرین، مقابل یمن حذف شده می‌تواند طلسم ناکامی‌هایش را بشکند یا خیر؟
کد خبر: ۵۳۴۸۶۲
تیم ملی در آستانه حذف از تورنمنت غرب آسیا
تیم ملی فوتبال ایران که با تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه راهی مسابقه‌های آسیا شده است پس از آن که در دو بازی اولش حتی یک گل هم نزد حالا برای صعود به مرحله نیمه نهایی باید حداقل با اختلاف دو گل مقابل یمن پیروز شود.

البته شاید پیروزی با دوگل اختلاف هم برای صعود کافی نباشد، چراکه هم‌اکنون دو تیم عربستان و بحرین چهار امتیازی هستند و اگر بازی آنها برنده داشته باشد، آنگاه ایران برای صعود باید منتظر مشخص شدن تکلیف دیگر گروه‌ها بماند تا به عنوان بهترین تیم دوم راهی نیمه نهایی شود.

این یعنی اگر بازی عربستان و بحرین که به صورت همزمان برگزار می‌شود مساوی نشود، باتوجه به شرایط دیگر گروه‌ها و احتمال شش امتیازی شدن تیم دوم گروه A، تیم ملی ایران باوجود پیروزی بر یمن و پنج امتیازی شدن، باز هم از گردونه رقابت‌ها حذف خواهد شد؛ اتفاقی که می‌تواند فشار انتقادها را از مدیریت فدراسیون فوتبال و عملکرد کارلوس کرش دوچندان کند. در این میان نبردن یمن هم فاجعه دیگری برای فوتبال ما خواهد بود و خود باعث می‌شود ملی‌پوشان کشورمان با انبوهی از فشارهای روحی ـ روانی به مصاف این حریف درجه چهارمی آسیا بروند.

حال باید دید تیمی که بزرگترین مشکل آن گلزنی است، پس از ناتوانی در بردن تیم 10 نفره بحرین، مقابل یمن حذف شده می‌تواند طلسم ناکامی‌هایش را بشکند یا خیر؟

 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها