از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال؛

پیکان، داماش و ملوان جریمه شدند

بازخواست از منتقدان سرمربی پرسپولیس

ژوزه کمیته انضباطی را پرکار کرد

آنهایی که علیه ژوزه مصاحبه کردند به کمیته انضباطی احضار شدند.
کد خبر: ۵۳۴۷۶۹
ژوزه کمیته انضباطی را پرکار کردمحمود‌ سالارکیا در مورد برخورد با بازیکنانی که علیه کادر فنی مصاحبه کرده‌اند، گفت: از سرپرست پرسپولیس درخواست کردیم اسامی بازیکنانی که علیه سرمربی صحبت کردند را گزارش کند. این بازیکنان چهارشنبه به کمیته انضباطی می‌آیند و با ارائه توضیحاتشان به این موضوعات رسیدگی می‌کنیم. نمی‌خواهیم قصاص قبل از جنایت کنیم و مطمئنا اگر برخوردی صورت نگیرد دیگر سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.
 
وی افزود: وظیفه ما حمایت از سرمربی پرسپولیس است. امروز ژوزه و فردا فرد دیگری سرمربی تیم است و باید به او احترام گذاشته شود. این تفکر غلطی است که بازیکنان بخواهند علیه سرمربی مصاحبه کنند. هر مربی سبک و روش خاص خودش را دارد، طبیعی است فردا فرد دیگری بیاید و نظر بازیکنان عوض شود اما ما با افرادی چنین مصاحبه‌ای انجام دهند برخورد می‌کنیم همانطور که مهدوی‌کیا همواره به تصمیمات تیم احترام می‌گذارد بازیکنان دیگر هم نباید به خود اجازه دهند هر انتقادی را مطرح کنند. مطمئنا برای آنها جریمه شخصی در نظر خواهیم گرفت.
 
سالارکیا در مورد پرونده اختلاف کی‌روش و ژوزه اظهار داشت: ژوزه قرار بود به کمیته انضباطی برود که من جای وی این کار را انجام دادم و لایحه خودمان را به کمیته انضباطی ارائه کردیم. هدف ما حفظ آرامش تیم ملی فوتبال است در حال حاضر از شکایت خودمان منصرف شدیم امیدواریم دیگر این مسائل پیش نیاید. ژوزه اعلام کرد به کی‌روش در مقام سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بی‌احترامی نکرده بلکه دعوای آنها یک اختلاف شخصی و دعوای پرتغالی بوده است.
 
وی تاکید کرد: بازیکنان باید بدانند اگر هر انتقادی دارند باید به کمیته فنی، مدیریت و خود کادر فنی اعلام کنند از رسانه‌ها هم خواهش می‌کنم به این اختلافات دامن نزنند چرا که همیشه اختلاف نظر وجود دارد.
 
سالارکیا در مورد اینکه سرنوشت ژوزه چه می‌شود گفت: باید ببینیم رویانیان در ارتباط با او چه تکلیفی را مشخص می‌کند و ظیفه ما این است که با افرادی که با کادر فنی مصاحبه کردند، برخورد کنیم تا پرسپولیس آسیبی وارد نشود.
 
وی در مورد اینکه آیا احتمال محرومیت این بازیکنان وجود دارد گفت: احتمال محرومیت تیمی وجود ندارد اما اگر بازیکنان زیادی این کار را انجام داده باشند با نظر مدیر عامل و سرمربی برخورد جدی‌تری با این مسئله خواهیم کرد.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها