شاید استقلال برفگیر شود!

استقبال اسکی از ورود فوتبالی ها

رییس فدراسیون اسکی ایران این روزها در تلاش است تیم های مطرح فوتبال و والیبال را به پیست اسکی بکشاند و جذابیت های این رشته زمستانی را دوچندان کند.
کد خبر: ۵۳۴۷۶۴
استقبال اسکی از ورود فوتبالی هابه گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکی، عیسی ساوه شمشکی همچنین بعد از جلسه با مسوولان ستادکل نیروهای مسلح از حضور تیم اسکی ایران در رقابت های ارتش های جهان خبر داد.

وی درباره این اتفاق خوب در اسکی ایران گفت: در جلسه با سردار باران چشمه رییس تربیت بدنی و شریف زاده رییس هیات اسکی نیروهای مسلح، این ستاد برای نخستین بار با اعزام اسکی ایران در رقابت های ارتش های جهان (سیزم) موافقت کرد که این رقابت ها اول تا هشتم فروردین ماه در فرانسه برگزار می شود.

ساوه شمشکی از مکاتبه با مسوولان باشگاه های مطرح والیبال و فوتبال همچون استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی و سپاهان برای سرمایه گذاری در اسکی خبر داد و افزود: ما در نامه کتبی به آن ها اعلام کرده ایم که از حضورشان در این رشته استقبال می کنیم.

امسال 10 تا 12 مسابقه را برگزار می کنیم و بازیکنان ما قانع هستند و تنها مبلغ 20 میلیون تومان می گیرند که 12 تا 15 میلیون آن خرج وسایلشان است و 4-5 میلیون پول توجیبی شان می شود.

ساوه شمشکی به سرمایه گذاری استقلال در رقابت های لیگ سال قبل اشاره کرد و اظهار داشت: از این تیم برای ادامه همکاری در لیگ امسال دعوت کرده ایم که امیدوارم با حضورشان به جذابیت های لیگ امسال بیفزایند.
وی درباره برنامه های آماده سازی تیم ملی اسکی برای شرکت در بازی های المپیک زمستانی 2014 گفت: برای کسب سهمیه المپیک زمستانی 2014 باید بیش از 4 دوره مسابقه بین المللی برگزار کنیم و این مسابقه ها را در پیست های دیزین، شمشک و دربندسر میزبانی می کنیم.

پیست دیزین امسال در اختیار شرکت بامپاد است و سه دستگاه ماشین برف کوب از اتریش یک میلیارد و نیم خریداری کرده که به زودی وارد ایران می شود تا این پیست را برای تمرینات تیم ملی آماده کند. تمرینات تیم ملی در پیست های شمشک و دربندسر انجام می شود.

تیم ملی اسکی صحرانوردی اول تا پنجم اسفندماه در رقابت های قهرمانی جهان در ایتالیا و 20 بهمن تا دوم اسفندماه در بازی های قهرمانی جهان در اتریش اعزام می شود.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها