امید نمازی پس از تساوی مقابل عربستان در رقابت‌های غرب آسیا گفت که هنوز بازیکنان در شرایط مسابقه قرار نگرفته اند.
کد خبر: ۵۳۴۷۶۳
نمازی: بازیکنان هنوز در شرایط مسابقه قرار نگرفته‌اندتیم ملی فوتبال ایران در نخستین بازی خود در رقابت‌های غرب آسیا با تساوی بدون گل مقابل عربستان متوقف شد.
امید نمازی، دستیار اول کارلوس کی‌روش که در این دیدار مرد اول نیمکت ایران بود، در نشست خبری پس از پایان بازی اعتراف کرد که ایران هنوز در شرایط بازی قرار نگرفته است.
نمازی گفت: بیشتر بازیکنان ما از تیم امید و تیم ملی جوانان هستند. آنها نتوانستند در این دیدار نمایش همیشگی خود را به اجرا گذارند، اما من به عملکرد آنها در دیدارهای آینده امیدوار هستم. آنها می‌توانند در دیدارهای آینده خود را با شرایط بازی‌ها وقف دهند و عملکرد بهتری داشته باشند.
وی افزود: در دیدار مقابل عربستان بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادیم، اما خط دفاعی حریف منظم و سازمان یافته ظاهر شد. فواز الخیبری، سنگربان عربستان نمایش خوبی داشت. بازیکنان ما در خط دفاعی خوب بودند و توانستند از حملات مهاجمان حریف جلوگیری کنند و اجازه خودنمایی را به آنها ندهند.
نمازی افزود: اطمینان دارم که عملکرد بازیکنان در دیدار آینده مقابل بحرین بهتر خواهد شد. برای صعود از این گروه باید مقابل بحرین نتیجه‌ خوبی کسب کنیم.
مربی تیم ملی، درباره حضور کارلوس کی‌روش در کویت گفت: کی‌روش اینجاست تا بهترین بازیکنان را برای تیم ملی انتخاب کند. ما از توصیه‌های او در این رقابت‌ها استفاده خواهیم کرد. تیم ما هنوز در شرایط بازی قرار نگرفته است. امیدوارم که در بازی‌های بعدی به سطح معمول خود برسیم.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها