به داورانی که شبهه‌ای درباره‌شان هست، قضاوت داده نمی‌شود

کفاشیان: در مجمع استعفا خواهم داد

من به رسانه ها دروغ نمی گویم

رفتن بدون ضرر کفاشیان از فوتبال

تا زمانی که مسئولیت دارم به کارم ادامه می دهم .هر زمانی که لازم باشد از فوتبال کنار می روم و این تصمیم را خودم می گیرم و نیازی به این شایعات نیست.
کد خبر: ۵۳۴۷۶۲
رفتن بدون ضرر کفاشیان از فوتبالعلی کفاشیان  در خصوص استعفا خود از سمت ریاست فدراسیون فوتبال گفت: من تا زمانی که مسئولیت دارم باید با تمام نیرو کارهای خود را انجام دهم و دلیلی نمی بینم که در حال حاضر به فعالیتم ادامه ندهم.
 
هر وقت خواستم با اعضاء مجمع برای رفتن هماهنگ می کنم
 
وی در ادامه در خصوص شایعه استعفاء خود از سمت ریاست فدراسیون گفت: من نمی دانم که این شایعات از کجا می اید ولی اگر قرار به استعفای من باشد به طور حتم به شکلی از فدراسیون جدا می شوم که فوتبال متضرر نشود و می توانم با صحبت با مجمع این کار را انجام دهم اما در حال حاضر نیازی به این کار نمی بینم و هرزمان که لازم باشد این کار را انجام می دهم.
 
شایعه پراکنان باید پاسخگو باشند
 
وی در مورد شایعه استعفای دوباره تاکید کرد: من توقع دارم رسانه ها از شایعه پراکنان بخواهند در این باره توضیح دهند چرا که این خبر را آنها داده اند و می بایست در قبال آن پاسخگو باشند،اما بخش مربوطه در فدراسیون این موضوع را پی گیری می کند و سر منشاء شایعات مشخص می شود.
 
من به رسانه ها دروغ نمی گویم
من توقعم از فوتبال و رسانه ها این است که اگر بحثی در این خصوص دارند از طریق خود من جویا شوند و بطور حتم به رسانه ها دروغ نخواهم گفت و اگر قرار به استعفای بنده از این سمت باشد نیاز به اظهار نظر دیگران در این خصوص نیست.
 
امیال شخصی نباید در تصمیم گیری ها دخیل باشد
 
کفاشیان ادامه داد: به اعتقاد من در سمت ریاست فدراسیون نباید امیال شخصی در تصمیم گیری ها دخیل باشد و می بایست به نوعی عمل کنیم که فدراسیون و فوتبال متضرر نشود، باید با جمع مشورت کنیم و بهترین شیوه را انتخاب کنیم و اگر هم رسانه ها و اهالی فوتبال اعتقاد به رفتن من دارند حتما من این را از همه سوال می کنم و به یک شکل این موضوع را حل می کنیم که به فوتبال ما صدمه ای وارد نشود.
 
وظیفه من بود که پاسخگوی مراجع قضائی باشم
 
وی در در مورد حضور در مراجع قضائی گفت: من به عنوان یک مسئول باید در مواقع لزوم پاسخگو باشم اما نباید این مسائل را بزرگ کرد یا وارد بحث فوتبال کرد و دوست ندارم این بحث ادامه پیدا کند.
 
 
تیم ها مختارند در جام حذفی غیبت کنند
وی در پایان در خصوص برگزاری جام حذفی و کنار رفتن بعضی از تیمهای فوتبال گفت: با تیم ها طبق آئین نامه برخورد می شود می توانند در جام حذفی شرکت نکنند و البته هر چه آئین نامه در این باره مصداق داشته باشد اجرا خواهد شد .
 
تا زمانیکه مسئولیت دارم به کارم ادامه می دهم
 
وی در پایان گفت: من تا زمانیکه مسئولیت دارم به کارم ادامه می دهم و هر زمانی که لازم باشد از فوتبال کنار می روم و این تصمیم را خودم می گیرم و نیازی به این شایعات نیست.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها