یک مدیر عامل از استعفای رئیس فدراسیون فوتبال خبر می دهد، یک مدیر عامل از ایتالیا به سرمربی تیمش استراحت می دهد و یک مالک را به افشاگری تهدید می کند، یک مدیر عامل از اروپا نشان بی تاثیر شوالیه می گیرد و... این آشفتگی ادامه دارد.
کد خبر: ۵۳۴۶۷۹
مدیرانی که خود مصداق آشفتگی فوتبال هستندمهرنوشت، در روزهایی که فوتبال ایران - مثل خیلی از بخش های دیگر - دچار آشفتگی و بی ثباتی شده و خیلی ها از رفتن تیم ملی به جام جهانی - به عنوان تنها آرام بخش دردهای بی پایان- ناامید شده اند، برخی مدیران و دست اندرکاران فوتبال نیز خود مصداق بارزی از آشفتگی در این رشته پرطرفدار شده اند.
صادق درودگر که فعلا مدیر عامل باشگاه ملوان است و باید تمرکزش روی تیمش باشد تا نقاط ضعفش برای نیم فصل دوم را برطرف کند، خبر از استعفای علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال می دهد و البته رئیس آینده را هم به مسئولان ورزش کشور توصیه و پیشنهاد می‌کند.
امیرحسین حسینی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال پاسخ او را می دهد و عنوان می کند که درودگر باید روز یکشنبه پاسخ بدهد که با چه ادله ای این حرف را زده است و از کجا چنین قاطع عنوان کرده علی کفاشیان روز یکشنبه از ریاست فدراسیون فوتبال کناره گیری خواهد کرد.
حسین هدایتی در مطلبی منتقدانه کنایه هایش را در قالب انتقاد از عادل فردوسی پور به محمد رویانیان و دلالان فاسد می زند و جالب اینکه مدیرعامل پرسپولیس که در حال بازدید از اماکن ورزشی ایتالیاست و قراردادهای همکاری برای آینده را می بندد از همان ایتالیا پاسخ هدایتی را می دهد و حتی او را تهدید می کند که میزان بدهی هایش را افشا خواهد کرد.
علی فتح الله زاده که در سالهای اخیر یکی از مدیران خبرساز و دوستدار حاشیه فوتبال ایران بوده است اعتراف می کند که برای دریافت نشان شوالیه از یک موسسه اروپایی چند هزار یورو پرداخت کرده است. نشانی که تاثیری در آینده و سرنوشت باشگاه استقلال و فوتبال ایران ندارد.
امیر عابدینی که مدیر عامل باشگاه داماش گیلان است و تیمش در سالهای اخیر مشکلات زیادی داشته و مربیان پرتعدادی را هم عوض کرده است، بیشتر از آنکه حواسش به تیم تحت مدیریتش باشد، مدام در حال مصاحبه در مورد امور باشگاه پرسپولیس است. باشگاهی که عابدینی روزگاری مدیرعامل آن بوده و از قضا در این باشگاه کارنامه قابل قبولی را هم به یادگار گذاشته اما الان چه دلیلی می تواند داشته باشد که مدام در مورد پرسپولیس حرف بزند؟
حالا با این مدیران و مسئولان انتظار دارید فوتبال ایران روی خوش به خود ببیند و همه چیز سرجایش باشد و کی روش بیاید با کمک اینها تیم ملی را به جام جهانی ببرد و البته پول های واقعی در این فوتبال هزینه شود و دلال ها برای این فوتبال و مدیرانش تعیین تکلیف نکنند؟ به اینها اضافه کنید وضعیت تیم هایی که تحت مدیریت این مدیران قرار دارد و با مشکلات ریز و درشتی دست به گریبان هستند اما آنها بیشتر از تیم خودشان، به تیم های دیگر کار دارند و برای آنها نسخه می پیچند.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها