دیدار رضازاده با رئیس کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا؛

شیخ مجران: رضازاده سمبل وزنه برداری آسیا و جهان است

مدیر تیم‌های ملی وزنه برداری از اجرای برنامه ریزی چهارساله برای حضوری پربار در عرصه رقابت‌های جهانی و آسیایی رده‌های سنی مختلف وزنه‌برداری خبر داد.
کد خبر: ۵۳۴۶۷۵
باقری: از دی ماه برای المپیک بعدی استارت می‌زنیمبه نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، کوروش باقری با اشاره به دعوت از 28 وزنه بردار رده‌های سنی نوجوانان و جوانان به اردوی تیم های ملی و آغاز تمرینات این دو رده از 12 دی ماه گفت: هدف اصلی ما این است که در رقابت‌های جهانی نوجوانان و جوانان روی سکو قرار بگیریم. البته در رده سنی نوجوانان پیش بینی کمی دشوارتر است چراکه همه ساله نفرات جدیدی به ترکیب تیم ها اضافه می‌شوند اما باتوجه به در پیش بودن دومین دوره المپیک نوجوانان و اینکه رقابت‌های جهانی سال آینده حکم انتخابی این المپیک را دارد کسب دو سهمیه کامل برای ما در اولویت است.
وی ادامه داد: به همین منظور ما در رده سنی نوجوانان سعی کردیم از کسانی دعوت کنیم که در سال 2014 هم در رده سنی نوجوانان باشند و بتوانند برای کشورمان افتخارآفرینی کنند.
وی درباره زمان اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بزگسالان نیز گفت: پیش از این تصمیم داشتیم همزمان با اردوی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان از ملی‌پوشان بزرگسال نیز در اواسط دی ماه برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت کنیم، اما با توجه به در پیش بودن رقابت‌های فینال لیگ برای آنکه وزنه برداران بتوانند با تمرکز بالا برای تیم هایشان وزنه بزنند و مسابقات در بهترین کیفیت ممکن برگزار شود، تصمیم گرفتیم اردوی تیم ملی بزرگسالان را پس از اتمام لیگ و از اواخر بهمن ماه آغاز کنیم.
باقری درباره نفرات دعوت شده به این اردو نیز گفت: مطمئن باشید کسی را به صرف اینکه در المپیک یا رقابت‌های جهانی مدال گرفته به اردوی تیم ملی دعوت نخواهم کرد و ورزشکار ملی‌پوش باید از آمادگی مطلوبی برای حضور در اردو برخوردار باشد.
سرمربی تیم های ملی وزنه برداری در پایان خاطرنشان کرد: حرکت ما برای درخشش در المپیک 2016 ریودوژانیرو از دی ماه جاری با برپایی اردوی نوجوانان و جوانان آغاز می‌شود. امیدوارم مسئولان هم حمایت شایسته‌ای از رشته وزنه‌برداری داشته باشند تا با کسب مدال های خوش رنگ جهانی و آسیایی بتوانیم همچون گذشته شاهد افتخارآفرینی پولادمردان باشیم.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها