به داورانی که شبهه‌ای درباره‌شان هست، قضاوت داده نمی‌شود

کفاشیان: در مجمع استعفا خواهم داد

بارها اعلام کردم در جلسه اول به عنوان مطلع برای پاسخگویی به برخی سوالات در دادسرا حاضر شدم و هر چند بار دیگر هم لازم باشد حضور پیدا خواهم کرد.
کد خبر: ۵۳۴۶۶۶
کفاشیان : خبر حضورم در دادسرا دروغ استرییس فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با ایسنا با ردخبر منتشر شده مبنی بر احضار دوباره اش به دادسرا گفت: این خبر صحت ندارد و من به جز جلسه اولی که هفته‌ گذشته در دادسرا حاضر شدم، دیگر به دادسرا نرفته‌ام.
وی با بیان این که احضاریه‌ای برای حضور دوباره در دادسرا به دریافت نکرده است، گفت: من هم اکنون در فدراسیون فوتبال و در حال انجام کارهای‌ام هستم و تعجب می‌کنم که این خبرها از کجا منتشر می‌شود.
کفاشیان تاکید کرد: همان طور که بارها اعلام کردم در جلسه اول به عنوان مطلع برای پاسخگویی به برخی سوالات در دادسرا حاضر شدم و هر چند بار دیگر هم لازم باشد حضور پیدا خواهم کرد، اما این که امروز به دادسرا رفته باشم صحت ندارد.
رییس فدراسیون فوتبال همچنین با رد ادعای صادق درودگر، مدیرعامل باشگاه ملوان به ایسنا، گفت: نمی‌دانم آقای درودگر بر چه اساسی این صحبت‌ها را مطرح کرده است؟ هیچ استعفایی در کار نیست. من مشغول انجام کارهای فدراسیون هستم و قصدی هم برای استعفا ندارم. حالا تا یکشنبه صبر می‌کنیم و می‌بینیم که آقای درودگر درست گفته است یا خیر.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها