حاشیه دیدار سپاهان و نفت آبادان

اصفهانی ها برای قلعه نویی کری خواندند

نیازی به تغییر در کادر فنی نیست

آسیا یک فینال به سپاهان بدهکار است

آسیا یک فینال به سپاهان بدهکار است، به همین دلیل دست به هر اقدامی می‌زنیم تا امسال به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.
کد خبر: ۵۳۴۶۶۴
آسیا یک فینال به سپاهان بدهکار استقرعه‌کشی مرحله گروهی رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا پنجشنبه گذشته درحالی برگزار شد که تیم فوتبال سپاهان اصفهان در گروه Cاین مسابقات به مصاف تیم‌ها الغرافه قطر، الاهلی عربستان و برنده بازی پلی‌آف النصر امارات - لوکوموتیو ازبکستان می‌رود.
شانس نخست صعود هستیم
زلاتکو کرانچار در گفتگو با مهر، در مورد قرعه‌کشی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا ضمن بیان مطلب فوق گفت: به نظرم سپاهان در گروه سختی قرار دارد و دوباره با الاهلی عربستان همگروه شده‌ایم اما با توجه به انگیزه خودمان و کیفیت بازیکنان، شانس نخست صعود از این گروه به مرحله بعدی این جام هستیم.
هیچ تیمی را دست‌کم نمی‌گیریم
وی افزود: هر چند تیم‌های الغرافه قطر و برنده بازی النصر امارات و لوکوموتیو ازبکستان را هم دست‌کم نگرفته و با تمام توان در هر بازی به میدان خواهیم رفت ولی دوست داریم به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعدی این جام شویم تا به واسطه جایگاه خوبمان، شانس موفقیت‌مان در دور بعدی این رقابت‌ها بیشتر شود.
حریفان برایم فرقی ندارند
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پاسخ به این پرسش که دوست دارید از بین تیم‌های النصر امارات و لوکوموتیو ازبکستان کدام تیم به تیم‌های گروه سپاهان اضافه شوند؟، اظهار داشت: برای من فرقی نمی‌کند، کدام یک از دو تیم صعود کنند. سال گذشته النصر را در دو بازی گروهی شکست دادیم و امسال هم تلاش می‌کنیم برابر تیم‌های همگروه موفق ظاهر شویم.
آسیا یک فینال به سپاهان بدهکار است
وی با اشاره به اینکه همگروهی مجدد با الاهلی عربستان و احتمالا النصر امارات اتفاق واقعا جالبی است، تاکید کرد: سال گذشته سپاهان روی اشتباه داوری مغلوب الاهلی عربستان شد تا از صعود به جمع 4 تیم پایانی جام بازماند به همین دلیل آسیا یک فینال به سپاهان بدهکار است، هرچند معلوم نبود در بازی نهایی قهرمان می‌شدیم یا نه.
حل مشکلات تیم در جناج چپ
کرانچار اضافه کرد: در این فصل با حمایت مدیران و تلاش کادر فنی و بازیکنان دست به هر اقدامی می‌زنیم تا بتوانیم امسال به فینال رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم. در نخستین گام باید در فصل نقل و انتقالات با جذب بازیکنان مورد نظرمان، مشکلات‌مان در جناح چپ را برطرف کنیم که این مسئله بستگی به تلاش مدیران باشگاه دارد.
نیازی به تغییر در کادر فنی نیست
وی در پاسخ به این پرسش که آیا مربی خارجی به کادر فنی تیم اضافه شده و محمود کریمی از بین نفرات کادر فنی جدا می‌شود؟، خاطرنشان کرد: فعلا تصمیمی برای تغییر و یا اضافه کردن مربی جدید به کادر فنی تیم ندارم زیرا نیازی را برای اینکار احساس نمی‌کنم.
حضور یک بدنساز برای فصل آینده!
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان ادامه داد: امروز در کادر فنی تیم نفراتی همچون محمود کریمی، "تونچی" مربی دروازه‌‌بان‌ها و ... به عنوان دستیاران خوب من فعالیت می‌کنند و با وجود خودم به عنوان سرمربی، فعلا شخص جدیدی به کادرفنی اضافه نمی‌شود. اگر برای همکاری مجدد با مدیران سپاهان به توافق برسم، سال آینده یک بدنساز به جمع نفرات کادرفنی اضافه می‌کنم.
قهرمانی رضایت‌بخش است اما ...
وی در مورد صحبت‌های علیرضا رحیمی مدیرعامل این باشگاه که اعلام کرده مدیریت، کادرفنی و بازیکنان سپاهان از قهرمانی این تیم در نیم فصل راضی نیستند، یادآور شد: البته خود قهرمانی رضایت‌بخش است اما اینکه باید در برخی از دیدارها از جمله بازی با تراکتورسازی، سایپا و ... امتیاز می‌گرفتیم و با فاصله امتیازی بیشتر نسبت به استقلال قهرمان می‌شدیم، موافق نظر رحیمی هستم.
نتایج جالب سپاهان با توجه به مشکلات فراوان
کرانچار با اشاره به اینکه در فوتبال این اتفاقات رخ می‌دهد که در برخی از بازی‌ها امتیازهایی را از دست می‌دهید که شایسته کسب آن بودید، در پایان گفت: با توجه به مشکلاتی که در این فصل با آن روبرو شدیم و 7 بازیکن اصلی خودمان که ساختار اصلی دفاعی تیم را تشکیل می‌دادند، را از دست دادیم اما کسب عنوان قهرمانی در پایان نیم فصل نتیجه جالب توجهی بود.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها