سوریان:برای آینده‌ام هنوز تصمیم نگرفته‌ام

در اردوی بعدی شرکت می کنم

من با رسول جزینی، مربی تیم ملی کشتی فرنگی صحبت و اعلام کردم در اردوی جدید تیم ملی کشتی حاضر خواهم شد.
کد خبر: ۵۳۴۶۲۲
در اردوی بعدی شرکت می کنمحمید سوریان با حضور در برنامه "ورزش امروز" در خصوص شرایط خود در المپیک پکن و لندن عنوان کرد: در المپیک پکن به هیچ عنوان شرایط خوبی نداشتیم، اما در المپیک لندن فضا متفاوت شد. با آمدن محمد بنا و کادر فنی مجرب تیم آمادگی حضور پرقدرت در المپیک را پیدا کرد.
وی درباره حضور بنا خاطرنشان کرد: من پس از المپیک پکن روزهای بسیار سختی را سپری کردم. بنا در تجدید روحیه من نقش بسزایی داشت. او تجربیان زیادی را به من آموخت و توانستم در مسابقات موفق ظاهر شوم.
دارنده مدال طلای المپیک 2012 لندن در مورد آینده ورزشی خود تصریح کرد: هم‌اکنون درباره آینده خودم تصمیم نگرفته‌ام. با توجه به اینکه روزهای سختی را سپری کردم هم‌اکنون استراحت می‌کنم.
وی با اشاره به تشکیل 2 مرحله از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی یادآور شد: کشتی‌گیران فرنگی 2 مرحله از اردوی خود را به خوبی سپری کرده‌اند. من با رسول جزینی، مربی تیم ملی کشتی فرنگی صحبت و اعلام کردم در اردوی جدید تیم ملی کشتی حاضر خواهم شد.
سوریان در مورد اینکه آیا اینده فعالیت او در عرصه کشتی به بازگشت محمد بنا مربوط می‌شود یا خیر تاکید کرد: بنا زحمت زیادی برای ملی‌پوشان کشیده است. هم‌اکنون از او اطلاعی ندارم و حدود یک ماه است که خارج از کشور به سر می‌برد. بنا به تمام ملی‌پوشان روحیه خاصی می‌دهد، اما حقیقتا من در مورد آینده ورزشی خود هنوز تصمیم نگرفته‌ام.
دارنده 5 مدال مسابقات جهانی در مورد اینکه بهترین رقیب خود را در مسابقات مختلف چه کسی می‌داند گفت: در فینال سال 2007 مسابقات جهانی برابر یون چول پارک از کره‌جنوبی قرار گرفتم و او را شکست دادم. ما رقابت نزدیکی با یکدیگر داشتیم و به نظرم او یکی از بهترین رقبای من بود.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا لیگ کشتی فرنگی همچون لیگ کشتی آزاد برگزار شود.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها