انتخاب سپاهان برای ایران و آسیا افتخار است

کرانچار:تعویض ها باعث افت سپاهان شد

جدال طلایی‌پوشان ایران با پلنگ‌ها و قلعه‌جام‌ها

قرعه‌ خوب برای کرانچار

تیم فوتبال سپاهان ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برای صعود باید با نمایندگان میان جدولی قطر و عربستان دیدار کند.
کد خبر: ۵۳۴۶۱۹
قرعه‌ خوب برای کرانچارمراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا در کوالالامپور برگزار شد و تیم سپاهان حریفان خود را در این رقابت‌ها شناخت.
سپاهان موفق‌ترین نماینده ایران است که از آغاز لیگ قهرمانان در مسابقات حضور داشته است. این تیم در فینال 2007 این دوره از رقابت‌ها حضور داشت و توانست به رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان راه پیدا کند.
قهرمان نیم‌فصل ایران در این دوره از مسابقات با تیم‌های الغرافه قطر، الاهلی عربستان، النصر امارات و لوکوموتیو ازبکستان همگروه است.
* الغرافه قطر:
الغرافه قطر در لیگ ستارگان این کشور با 9 امتیاز در جدول رده‌بندی در جایگاه هشتم قرار دارد. حریفان شاگردان کرانچار در قطر در 9 بازی برگزار شده تنها موفق به کسب 2 پیروزی شده‌اند. در جدول رده‌بندی این کشور تیم‌های السد، الریان و لخویا به ترتیب در جایگاه اول تا سوم هستند.
* الاهلی عربستان:
حریف دیگر زردپوشان اصفهانی از عربستان هستند. الاهلی عربستان که از 11 بازی برگزار شده 5 پیروزی کسب کرده و 17 امتیاز دارد مانند دیگر حریف سپاهان در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.
الاهلی سال گذشته به عنوان نایب‌قهرمانی رسیده بود.
* النصر امارات:
حریف اماراتی سپاهانی‌ها برعکس دو رقیبشان با تفاضل گل بیشتر در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار دارد. النصر از 11 بازی برگزار شده 6 پیروزی کسب کرده و با 22 امتیاز و تفاضل گل بیشتر در جایگاه دوم قرار دارد. این تیم همچنین 4 تساوی و یک شکست را تاکنون در کارنامه دارد.
* لوکوموتیو ازبکستان:
آخرین حریف شاگردان کرانچار نماینده‌ای از ازبکستان است که سال گذشته در جایگاه سومی لیگ این کشور قرار گرفت. این تیم از 26 بازی برگزار شده با 49 امتیاز موفق به کسب 14 پیروزی، 17 تساوی و 5 شکست شد.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها