فوت طرفدرار استقلال بعد از بازی دیروز

اگر آمبولانس بود برادرم نمی مرد

روز گذشته در پایان مسابقه داماش و استقلال غلامرضا رفعتی ساجدی یکی از هواداران تیم استقلال به دلیل حمله قلبی جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۵۳۴۵۷۳
اگر آمبولانس بود برادرم نمی مردحمیدرضا رفعتی ساجدی در گفت‌وگو با فارس گفت: اگر بعد از دیدار دیروز استقلال و داماش، آمبولانس به کمک ما می‌آمد، برادرم فوت نمی‌کرد.
این اتفاق در حالی رخ داد که آمبولانس‌های حاضر در استادیوم عضدی برای انتقال این هوادار اقدامی نکردند تا برادر مرحوم رفعتی با یک دستگاه پیکان برای انتقال او به بیمارستان شخصا اقدام کند. اما قبل از رسیدن به بیمارستان غلامرضا جان خود را از دست می‌دهد و فوت کرد.
 
پیمان رفعتی ساجدی عموی هوادار فوت شده استقلال در مورد مرگ برادرزاده‌اش گفت: برادرزاده من یکی از طرفداران سرسخت استقلال بود، دیروز به دلیل اینکه استادیوم پر شده بود از پشت نرده‌ها بازی را تماشا می‌کرند، پس از پایان مسابقه وقتی در حال خروج از استادیوم بودند تحت فشار قرار گرفت و ناگهان دچار ایست قلبی شد.
 
وی افزود: در حالی که برادر او در کنارش حضور داشت، هرچه فریاد می‌زند تا آمبولانس برای کمک به آنجا بیاید به دلیل شلوغی و سروصدا و هرج ومرجی که وجود داشت صدایش شنیده نشد. در نهایت به کمک مأمور نیروی انتظامی یک دستگاه پیکان گرفته می‌شود تا او را به بیمارستان انتقال دهند اما در بین راه دچار مشکل شده و جان خود را از دست می‌دهد. وقتی هم که به بیمارستان می‌رسد دیگر کار از کار گذشته و تلاش‌ها برای احیاء جوابی نمی‌دهد.
 
همچنین حمیدرضا رفعتی ساجدی برادر هوادار فوت شده در این ارتباط گفت: وقتی به نزدیکی در خروجی ورزشگاه رسیدیم برادرم حالش بهم خورد، هیچ کس برای کمک به ما پیش‌قدم نشد، خودم را به در نگهبانی رساندم اما هیچ تلاشی برای رساندن آمبولانس به آنجا نشد. این در حالی بود که آمبولانس‌ها در زمین حاضر بودند اما  نتوانستند به ما کمکی بکنند و در محل حاضر شود.
 
وی افزود: خودم برادرم را به همراه یک مأمور بغل کردم و با تهیه ماشینی تلاش کردم او را به اورژانس برسانم اما در بین راه غلامرضا جان خود را از دست داد. اگر آمبولانس بود و تنفس مصنوعی می‌داد برادرم جانش را از دست نمی داد. غلامرضا عاشق استقلال بود و تعصب زیادی به تیم خودش داشت.
 
با پیگیری‌های خبرنگار خبرگزاری فارس، مسئولان بیمارستان رازی رشت که غلامرضا رفعتی ساجدی را به آنجا انتقال داده بودند دلیل مرگ وی را ایست قلبی اعلام کردند.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها