حرکات آنها زشت و ناشایست بود

نوذری: از شکست کرمی خوشحال شدند

کادر فنی قبلی از تمام زحمات قبلی‌ها استفاده کرد

حمله شدید ساعی به کادر قبلی تیم ملی تکواندو

هادی ساعی در تازه‌ترین اظهارنظر خود نسبت به داوری‌های لیگ برتر و همچنین کادر فنی قبلی تیم ملی اعتراض شدیدی کرد.
کد خبر: ۵۳۴۵۱۲
حمله شدید ساعی به کادر قبلی تیم ملی تکواندو

تیم تازه وارد استیل البرز روز دوشنبه از هفته دوم لیگ برتر تکواندو 5 بر 3 به قوامین ناجا باخت تا مثل هفته نخست شکست دیگری را تجربه کند و این شکست باعث شد تا هادی ساعی،‌ قهرمان باسابقه تکواندو ایران که مدت‌ها بود هیچ صحبتی نکرده بود اعتراض‌های شدیدی را داشته باشد.

هادی ساعی در باره شکست تیمش گفت : با این بازیکنان جوانی که ما داریم نه زنگ تفریح هستیم،نه آمده‌ایم که ببازیم. 20 نفر از بازیکنان ما امروز به بی‌تجربگی خودشان در لحظات آخر باختند. داوری کاری کرد که دو نفر از بازیکنان ما بازنده شدند. من دیگر از این داوری‌ها در ایران خسته شده‌ام.

به گزارش ایسنا، وی در مورد تیم ملی و نتایج آن در جام جهانی آروبا گفت: نتایج راضی‌کننده بود. در تیم اعزامی 9 بازیکن داشتیم که پنج نفر آنها برای اولین بار بود به عضویت تیم ملی درآمده بودند.

ساعی در این مورد که گفته می‌شود بعد از خداحافظی وی از تیم ملی دیگر تکواندو ایران یک مبارز شش‌دانگ نداشته است، گفت: از 9 نفری که به جام جهانی بردیم پنج نفر آنها اولین حضورشان را تجربه می‌کنند. این کار خوبی است که فکر نمی‌کنم مربیان قبلی جرات چنین کاری را داشته باشند.

وی در ارزیابی عملکرد کادر فنی تیم ملی گفت: نمی‌گویم که کادر فنی قبلی نمره قبولی نگرفته اما آن زمان امکاناتی در اختیار کادر فنی بود که از آن استفاده کرد و اکنون امکاناتی که در اختیار کادر فنی است، این است که می‌بینید. ما باید از این چیزی که داریم استفاده کنیم. کادر فنی قبلی از تمام زحمات قبلی‌ها استفاده کرد و زحمات آنها را درو کرد. تنها دست‌پرورده آن کادر فنی رضا نادریان بود که نتیجه آن را در المپیک پکن دیدید! هیچ‌وقت نمی‌توانیم مدال طلای من را به حساب کادر فنی قبلی بگذارید، چون تمام تلاش خود را انجام دادند که من را به المپیک نبرند.

 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها