هفته بعد به فرانسه می روم

افشین: برای من موفقیت فولاد مهم است

مهاجم تیم فولادخوزستان پس از پیروزی تیمش برابر نفت تهران گفت: با کسب این سه امتیاز و جایگاه سومی در جدول، مهر تاییدی بر شایستگی‌های تیم‌مان زدیم.
کد خبر: ۵۳۴۵۰۹
افشین: برای من موفقیت فولاد مهم استآرش افشین در جمع خبرنگاران پس از بازی تیمش برابر نفت تهران در خصوص این بازی اظهارکرد: تیم نفت یکی از تیم‌های خوب لیگ است و با این که در چند هفته اخیر نتایج خوبی را کسب نکرده بود، در این بازی انگیزه بالایی برای کسب سه امتیاز داشت.
وی افزود: در نیمه نخست، بازی متعادلی را از سوی دو تیم شاهد بودیم ولی تیم ما در نیمه دوم با توصیه های کادر فنی بهتر کار کرد و به هیچ عنوان به تساوی در این بازی فکر نمی کردیم چون تثبیت مقام سومی ما نیاز به سه امتیاز بازی داشت.
مهاجم تیم فولادخوزستان درخصوص آخرین وضعیتش برای سفر به فرانسه گفت: حدود یک هفته دیگر برای انجام یک سری اقدامات دیگر باید به فرانسه بروم ولی هنوز مشخص نیست که وضعیت پیوستنم به این تیم چگونه است. سطح فوتبال فرانسه بالا است و بدون شک حضورم در این تیم می تواند به بالارفتن سطح بازی‌ام کمک کند.
وی خاطرنشان‌کرد: در صورتی که رفتنم به این تیم فرانسوی منتفی شود، برای من افتخار بزرگی است که همچنان در تیم فولاد بازی کنم.
وی درخصوص اصرارش به فرکی برای زدن پنالتی تیمش برابر نفت تهران گفت: دوست داشتم در این بازی برای تیمم گلزنی کنم ولی باید به تصمیمات کادر فنی احترام گذاشت و برای من تنها موفقیت تیمم در این بازی مهم بود.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها