داماش - استقلال لغو شد

سپاهان عصبانی است

خبر تعویق یک روزه دیدار داماش و استقلال چندان به مذاق سپاهانی‌ها خوش نیامده و مسئولان این تیم معتقدند سازمان لیگ در شرایطی بدتر از این هم بازی سپاهان را به تعویق نیانداخته است.
کد خبر: ۵۳۴۴۸۵
سپاهان عصبانی استبه گزارش گل، عصر دیروز کاروان استقلال به دلیل لغو پرواز تهران- رشت موفق به حضور در رشت نشد و به همین دلیل لحظاتی قبل سازمان لیگ اعلام کرد دیدار هفته هفدهم داماش و استقلال با یک روز تاخیر در روز سه‌شنبه انجام خواهد شد. اما مسئولان سپاهان که تیم‌شان برای کسب قهرمانی نیم‌فصل رقابت نزدیکی با استقلال دارد، تعویق بازی این تیم را عادلانه نمی‌دانند.
 
رسول خوروش مدیر تیم سپاهان که به همراه کادر فنی و بازیکنان این تیم در بندرعباس به سر می‌برد، ضمن اعلام این مطلب گفت: «سازمان محترم لیگ موظف است طبق برنامه اعلام شده تمامی بازی‌ها را در موعد مقرر برگزار کند مگر این‌که خدای ناکرده به‌یکباره سنگ از آسمان ببارد!»
 
وی افزود: «اگر به هفته بیست‌وچهارم لیگ سال قبل فلاش‌بک بزنید متوجه می‌شوید که در آن شرایط بد جوی که پرواز ما به رشت به علت بارش شدید برف انجام نشد، سازمان لیگ برتر اعلام کرد در هر شرایطی باید خودتان را به محل برگزاری مسابقه برسانید. ما نیز مجبور شدیم طی زمانی 9 ساعته مسیر تهران تا گیلان را در بدترین شرایط جوی آن هم روی برف سفر کنیم تا خللی در برگزاری مسابقات لیگ پیش نیاید.»
 
سرپرست تیم سپاهان در پایان گفت: «کاری به تیم خاصی نداریم. فقط حرف‌مان این است که عدالت در زمان برگزاری مسابقات به نحو احسن باید برای همه تیم‌ها رعایت شود. سفر زمینی در مسیر تهران تا رشت با توجه به جاده‌های سهل‌العبور کاملا ممکن است و دلیلی ندارد که سازمان لیگ بخواهد این مسابقه را یک روز به تعویق بیاندازد.»
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها