مسابقات مقدماتی فوتبال دختران زیر 16 سال آسیا

پیروزی ایران برابر میزبان

تیم ملی فوتبال دختران زیر 16 سال آسیا در آخرین مسابقه خود مقابل تیم سریلانکا با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد .
کد خبر: ۵۳۴۳۵۳
پیروزی ایران برابر میزبانتیم ملی فوتبال بانوان زیر 16 سال آسیا در آخرین مسابقه خود مقابل تیم سریلانکا با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد اما این پیروزی هم نتوانست حواشی را برای تیم ایران کمتر کند به طوری که پس از سرقت از هتل ملی‌پوشان و جراحی آپاندیس یکی از بازیکنان این بار فوتبالیست دیگری به دلیل شکستگی سر راهی بیمارستان شد.
تیم ملی فوتبال بانوان ایران که برای حضور در مرحله مقدماتی رقابت‌های آسیایی رده نوجوانان در سریلانکا به سر می‌برد در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی مقابل تیم میزبان قرار گرفت و با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید.
نیمه اول این مسابقه با تک گل حدیث قره بیگلو در دقیقه 34 به پایان رسید و در نیمه دوم فاطمه گراییلی دردقیقه 54 و فاطمه برازجانی در وقت اضافه نیمه دوم گلزنی کردند. در این نیمه فاطمه گراییلی از ناحیه سر دچار مصدومیت شد و به ناچار از زمین مسابقه بیرون رفت که به دلیل شکستگی سر به بیمارستان منتقل شد.
هما خدایاری سرپرست تیم ملی فوتبال بانوان ایران در این باره به ایسنا گفت: این بازیکن پس از انتقال به بیمارستان سرش به دلیل شکستگی بخیه خورد. همچنین با توجه به اینکه بیمارستانی که AFC‌برای ما در نظر گرفته است از نظر بهداشتی شرایط ایده‌آلی ندارد مجبور هستیم که با هزینه خود این بازیکن را به بیمارستان بهتری منتقل کنیم.
وی ادامه داد: بازی در مقابل سریلانکا آخرین مسابقه ما در این مرحله بود و قرار است صبح روز فردا (شنبه) سریلانکا را ترک کنیم و احتمالا بامداد روز یکشنبه در تهران خواهیم بود.
تیم ملی فوتبال بانوان در رده نوجوانان در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا مقابل تیم‌های هند، ازبکستان و سریلانکا بازی کرد که تنها در مقابل ازبکستان شکست خورد تا به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کند.
تیم ایران در این مسابقات حواشی بسیاری را پشت سر گذاشت که از جمله آن می‌توان به دزدی از محل اسکان تیم ملی و جراحی آپاندیس یکی از بازیکنان اصلی تیم اشاره کرد.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها