تجویز استراحت از سوی سرمربی؛

روزبهانی مقابل انگلیس بازی نکرد

بوکس قهرمانی جوانان جهان

ایران با برد آغاز کرد

نخستین روز از مسابقات بوکس قهرمانی جوانان جهان در ارمنستان با پیروزی اولین نماینده ایران به پایان رسید.
کد خبر: ۵۳۴۳۴۲
ایران با برد آغاز کرداین رقابتها با حضور 365 بوکسور در قالب 68 کشور در ایروان در حال برگزاری است که در نخستین روز ایران یک نماینده داشت.
در وزن 81- کیلوگرم سیاوش امیدی در دور اول مقابل «هشام کالائور» از الجزایر با نتیجه 11 بر 7 پیروز شد و به دور دوم راه یافت. امیدی در دور بعد امروز (جمعه) ساعت 19 به وقت محلی به مصاف «آدریان پائولتی» از استرالیا می‌رود.
امروز در وزن 52- کیلوگرم محمد مردی دیگر نماینده ایران است که طبق برنامه ساعت 19:34 دقیقه در اولین مبارزه خود در مسابقات جهانی به مصاف «کوردور» از کوبا می‌رود. در صورت پیروزی در این مبارزه فردا (شنبه) در دور دوم به مصاف «آسرور ویهدوف» از تاجیکستان خواهد رفت.
در ادامه مسابقات جهانی جوانان در ارمنستان فردا (شنبه) هومن طوفانی در وزن 49 کیلوگرم که در دور اول استراحت داشت، در دور دوم، به مصاف «چان تسانگ» از چین تایپه می‌رود. در این وزن 37 بوکسور حضور دارند.
در وزن 69- کیلوگرم سالار طهماسبی که در دول اول استراحت داشت، در دور دوم به مصاف «آتیژان شلیف» از قزاقستان خواهد رفت. در این وزن 35 بوکسور حاضر هستند.
مسابقات بوکس قهرمانی جوانان جهان در ارمنستان به مدت 6 روز ادامه خواهد داشت که تیم ایران با 6 بوکسور در این رقابتها حاضر است.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها