لحظه شماری ختران فوتبالیست برای بازگشت به ایران

اول سرقت بعد جراحی آپاندیس!

سرپرست تیم فوتبال زیر 16 سال دختر از جراحی آپاندیس یکی از بازیکنان اصلی این تیم در سریلانکا خبرداد و تاکید کرد که برای بازگشت به ایران لحظه شماری می‌کنند.
کد خبر: ۵۳۴۳۳۹
اول سرقت بعد جراحی آپاندیس! هما خدایاری در گفت و گو با ایسنا درباره آخرین وضعیت تیم ملی در سریلانکا گفت: پس از آن که سرقت از محل اقامت تیم ملی نوجوانان در هتل سریلانکا انجام گرفت، کنترل امنیتی بیشتری از محل اقامت ما انجام شد اما به هر حال مکان و شرایط مساعدی برای تیم ملی در این هتل وجود ندارد. گفته اند که پرونده سرقت از سوی مسئولان سریلانکا در حال پیگیری است اما هنوز نتیجه‌ای را به ما اعلام نکرده‌اند.
 
وی گفت: متاسفانه به غیر از بحث سرقت از تیم ملی که باعث شد شب سختی را پشت سر بگذاریم، «فاطمه رحمتی» یکی از بازیکنان تیم در شب اول حضور تیم در سریلانکا دچار دل درد شدید شد اما متاسفانه پزشکی در هتل مستقر نبود. هرچند فیزیوتراپ همراه تیم بازیکن ما را مورد معاینه قرار داد. پس از معاینه اولیه نیاز بود که او را به بیمارستان منتقل کنیم که دو ساعت طول کشید تا بیمارستانی را شناسایی کنیم چون شناختی از آن‌جا نداشتیم.
 
خدایاری با بیان این که رحمتی به بیمارستانی منتقل شد که شرایط خوبی نداشت، افزود: این بازیکن پس از انتقال به بیمارستان به دلیل بیماری آپاندیس مورد عمل جراحی قرار گرفت و در این مدت مسئولان سفارت ایران در سریلانکا کمک بسیار خوبی را به ما کردند و حتی یک پزشک ایرانی داروساز که مقیم سریلانکا بود را به ما معرفی کردند که در حق بازیکنان ما پدری کرد.
 
وی افزود: متاسفانه شرایط خوبی در این کشور نداریم و حتی مجبوریم به هنگام شب چندین بار اتاق بازیکنان خود را چک کنیم که مشکلی پیش نیاید. ما این شرایط را به AFCاعلام کردیم اما آنها پاسخ دادند که قبل از این از محل مورد نظر بازدید داشتند و شرایط خوب است. AFCیک سری از مسائلی را که ما عنوان می‌کردیم، نپذیرفت.
 
خدایاری افزود: زمانی که این اتفاقات برای تیم ملی افتاد آقای کفاشیان و خانم شجاعی در مراسم انتخاب‌ بهترین‌های فوتبال آسیا در مالزی بودند. به همین دلیل نمی‌توانستیم با آنها به سرعت در تماس باشیم. در حالی که پیش از این اگر مشکلی پیش می‌آمد نایب رییس فدراسیون بانوان آن را برطرف می‌کرد.
 
وی با بیان اینکه تنها او به عنوان سرپرست تیم ملی در کنار تیم است، افزود: شرایط به گونه‌ای است که برای بازگشت به ایران لحظه شماری می‌کنیم. به هر حال تیم ما در وضعیت خوبی در این رقابت‌ها به سر نمی برد.
 
سرپرست تیم ملی فوتبال بانوان ایران در رده نوجوانان درباره وضعیت روحی تیم هم به ایسنا گفت: در حال حاضر شرایط روحی بدی در تیم نیست چون توانسته‌ایم با بازیکنان صحبت کنیم و کمی امیدواری بدهیم. به هر حال کادر فنی سعی دارد که این مشکل را به حداقل برساند و شرایط روحی خوب را به بازیکنان خود برگرداند.
 
تیم ملی فوتبال بانوان زیر 16سال که برای حضور در مسابقات شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا در سریلانکا به سر می‌برد، پس از پیروزی مقابل هند و شکست در برابر ازبکستان امروز به مصاف سریلانکا رفته است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها