قانونمند شدن انتخاب ملی‌پوشان

راه تحول در کشتی ایران

مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران قانونمند شدن انتخاب ملی‌پوشان را یک نقطه عطف در کشتی ایران دانست.
کد خبر: ۵۳۴۲۳۱
راه تحول در کشتی ایرانعلیرضا رضایی به ایسنا گفت: این قانونمندی مطمئنا اجرا خواهد شد و تحول بزرگی در کشتی ایران به وجود خواهد آورد و به ارتقای سطح کشتی کل کشور کمک خواهد کرد.
وی افزود: کادر فنی برای ایجاد این روند زمان زیادی صرف کرد و جلسات متعددی داشت. مشورت‌های خوبی صورت گرفت و این کار با همفکری انجام شد. در نهایت آقای خادم آن را به سرانجام رساند و 100 درصد ضمانت اجرایی خواهد داشت.
رضایی ادامه داد: برای این که هیچ استعدادی جا نماند و همه به تکاپو بیفتند و این شانس را داشته باشند که در صورت تلاش و شایستگی خود را به تیم ملی برسانند این مقررات وضع شد و چند روز هم زمان خواسته‌ایم تا کارشناسان،‌ اهالی کشتی و هیات های استانی نظرات اصلاحی خود را ارسال کنند تا ابهامی در آن وجود نداشته باشد.
وی درباره نحوه برخورد با کسانی که به این قانون اعتنا نکنند، تصریح کرد: همه کشتی‌گیران برای ما عزیز هستند، اما کسی که می‌خواهد دو بنده تیم ملی را بپوشد باید وارد این سیستم‌ شود و چون کشتی یک ورزش آماتور است، میل و خواسته کشتی‌گیران برای حضور مهم است و به جز سه مدال آور المپیک که در مرحله آخر انتخابی (تیر ماه) حضور خواهند داشت بقیه باید از طریق این فرایند خود را به تیم ملی برسانند.
رضایی در پایان گفت: باید برای انتخاب ملی‌پوشان و شناخت استعدادها یک قانون و برنامه‌ریزی مناسب صورت می گرفت و همچنین کشتی‌گیران و مربیان حق داشتند که روند انتخابی را بدانند تا بتوانند برای آن برنامه‌ریزی کنند.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها