پس از معرفی سرمربی تیم ملی کاراته؛

ویشگاهی: گفتند یا‌ آنالیزور شوم یا مربی تیم ملی!

کاراته‌کای طلایی ایران در بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی جهان در پاریس فرانسه مدال خود را به رهبر معظم انقلاب تقدیم کرد.
کد خبر: ۵۳۴۲۲۳
مهدی‌زاده مدال طلای خود را به رهبر معظم انقلاب تقدیم کردکاراته‌کای طلایی ایران در بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی جهان در پاریس فرانسه مدال خود را به رهبر معظم انقلاب تقدیم کرد.
به گزارش پایگاه سازمان ورزش بسیج، امیر مهدی زاده کاراته‌کای با اخلاق تیم ملی کشورمان که در مسابقات قهرمانی جهان در پاریس فرانسه با پیروزی مقتدرانه برابر تمامی حریفان خود بر سکوی نخست وزن منهای 60 کیلوگرم ایستاد، صبح امروز پس از بازگشت به تهران نشان طلای خود را به رهبر معظم انقلاب تقدیم کرد.

دارنده نشان طلای مسابقات جهانی پاریس در گفت و گویی اظهار داشت: پیش از اعزام به رقابت های جهانی در پاریس من و استادم غلامرضا دباغیان تصمیم گرفتیم در صورتی که بتوانم پس از سال‌ها تلاش و زحمت به نشان طلای جهان دست پیدا کردم آن را تقدیم رهبر معظم انقلاب کنم.
مهدی زاده با اشاره به اینکه مسابقات جهانی 2012 پاریس از سطح بسیار بالایی برخوردار بود، گفت: من برای کسب خوشرنگ ترین مدال عازم این مسابقات شده بودم و حتی با اینکه در فینال 3 بر یک از حریف خود عقب افتادم می دانستم که برنده این پیکار من هستم در این سال‌ها زحمت زیادی کشیدم تا با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت کنم و خوشحالم که توانستم با کسب مدال طلا دل ملت ایران را شاد کنم. افتخارم این است که بسیجی هستم و چندین سال برای تیم کاراته باشگاه مقاومت بسیج مسابقه می‌دهم.
وی ابراز امیدواری کرد که روند موفقیت های کاراته در مسابقات بعدی هم تداوم پیدا کند.
کاراته‌کای تیم ملی گفت: این طلا پایان کار من نیست در مسابقات کاراته قهرمانی جهان و در وزن 60 کیلوگرم در بیست سال اخیر هیچ قهرمانی موفق نشد دوبار به مدال طلا دست یابد، اما من می خواهم سنت شکنی کنم و در دوره بعدی این رقابت‌ها قهرمانی ام را حفظ کنم.
وی در پایان از تمامی کسانی که برای رسیدن او به سکوی اول جهان کمک کرده‌اند تشکر و قدردانی کرد.

 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها