تجویز استراحت از سوی سرمربی؛

روزبهانی مقابل انگلیس بازی نکرد

احدی پیش از رقابت های بوکس جوانان جهان

سه بوکسورمان را برای مسابقات جهانی در اختیار نداریم

سرمربی تیم ملی بوکس جوانان گفت: کار بسیار دشواری برای کسب مدال در رقابت‌های قهرمانی جهان داریم.
کد خبر: ۵۳۴۱۹۴
سه بوکسورمان را برای مسابقات جهانی در اختیار نداریماکبر احدی در گفتگو با مهر در خصوص شرایط اعزام تیم ملی بوکس جوانان ایران به مسابقات قهرمانی جهان و اینکه آیا مشکلات این تیم برای حضور در مسابقات مذکور رفع شد، اظهار داشت: خدا را شکر تمام مشکلات موجود در راه اعزام تیم ملی بوکس جوانان به مسابقات قهرمانی جهان رفع شد و عصر امروز دوشنبه تهران را به مقصد ارمنستان برای حضور در این رقابت‌ها ترک می‌کنیم.
 
وی ادامه داد: با شش بوکسور در این مسابقات حضور پیدا خواهیم کرد. متاسفانه 3 تن از بوکسورهای کشورمان که به آنها خیلی امید هم داشت، امور اخذ روادید و پاسپورتی آنها به مشکل برخورد. به همین دلیل از حضور آنها در این رقابت‌ بی بهره هستیم.
 
سرمربی تیم ملی بوکس جوانان خاطرنشان کرد: شرایط بدنی و فنی بچه‌ها خیلی خوب است اما متاسفانه بزرگترین مشکل تیم ما، عدم تجربه کافی است که همین امر کار را برای ما سخت خواهد کرد.
 
وی با بیان اینکه تیم ملی جوانان کشورمان پیش از حضور در این مسابقات در هیچ دیدار تدارکاتی‌ برون مرزی‌ و تورنمنت‌های خارجی شرکت نکرده است، تاکید کرد: در داخل کشورتدارکت قابل قبولی برای این تیم دیده شد و فدراسیون حمایت خوبی از تیم ملی جوانان طی این مدت داشته است. امیدوارم بچه‌ها در این مسابقات عملکرد خوبی داشته باشند و بتوانند در آینده برای تیم ملی مثمرثمر باشند.
 
احدی در پاسخ به این سوال که آیا ملی پوشان کشورمان در این رقابت‌ها شانس کسب مدال دارند؟گفت: کسب مدال در این رقابت‌ها بسیار دشوار است اما با تمام توان در این مسابقات شرکت خواهیم کرد. البته اگرملی پوشان کشورمان با قرعه خوبی رو به رو شوند، یکی دو نفر از آنها از نظر فنی ، جسارت و قدرتی در سطح خوبی قرار دارند.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها