اجازه می‌دادند افشین الان در "لیل" بود

بازیکنان پایه فولاد هم ترانسفر می‌شوند

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: باشگاه ما علاوه بر انتقال سه بازیکن بزرگسال به باشگاه‌های اروپایی، برای ترانسفر کردن بازیکنان پایه هم برنامه دارد.
کد خبر: ۵۳۴۱۷۵
بازیکنان پایه فولاد هم ترانسفر می‌شوندحسین ابن قاسم در گفتگو با مهر، در خصوص پیروزی فولاد برابر تراکتورسازی تصریح کرد: بازی واقعا سنگین بود و ما پیش بینی چنین مسابقه‌ای را داشتیم. خوشبختانه از روی ضربات ایستگاهی به گل رسیدیم و به حریف زود ضربه زدیم.
 
وی افزود: امیدوارم این روند رو به رشد ادامه داشته باشد. ما این هفته در تهران میهمان استقلال هستیم و می‌خواهیم با نباختن به روند خوبمان ادامه بدهیم.
 
سرپرست فولاد با اشاره به ضربه قاسم دهنوی به دروازه بان فولاد یادآور شد: ارشاد یوسفی می‌خواست توپ را با دست بردارد که دهنوی روی پای او حمله کرد و به او ضربه زد. وسط مسابقه جای شوخی نیست چون این کار خیلی خطرناک بود.
 
ابن قاسم همچنین درباره حضور آرش افشین در فرانسه هم گفت: اگر قرار بود افشین از لیست تیم ملی خط بخورد اجازه می‌دادند در فرانسه بماند. اگر اینطور بود الان کار این بازیکن با باشگاه لیل تمام شده بود. حالا ما مجبوریم مقدمات حضور افشین را دوباره فراهم کنیم تا نیم فصل به این کشور برود.
 
وی در پایان با بیان اینکه مدیرعامل باشگاه فولاد برای ترانسفر کردن بازیکنان امید و جوانان این تیم هم برنامه دارد، تاکید کرد: به جز آرش افشین، دو بازیکن بزرگسال دیگر ما هم مد نظر باشگاه‌های اروپایی هستند ولی تا وضعیت نهایی آنها مشخص نشود نام این بازیکنان و باشگاه‌ها را نمی‌توانیم رسانه‌ای کنیم.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها