از زمین و زمان برایمان می‌بارد

مظفر: داور تیم ما را قلع قمع کرد

گل های فوتسال بانوان دیده نشد

به رسانه ها اجازه پوشش خبری ندادند

به رسانه‌ها اجازه پوشش خبری این رقابت داده نشد که علت آن ممنوعیت از سوی حراست وزارت ورزش اعلام شد.
کد خبر: ۵۳۴۱۴۹
به رسانه ها اجازه پوشش خبری ندادندتیم ملی فوتسال بانوان ایران در دیداری دوستانه برابر تیم ازبکستان که در سالن آکادمی فوتبال برگزار شد با نتیجه 7 بر 2 پیروز شد.
در نیمه نخست این بازی فرشته کریمی در دقایق 8 و 14، فاطمه اعتدادی در دقیقه 15، سهیلا ململولی در دقیقه 18 گلزنی کردند تا ایران در این نیمه با نتیجه 4 بر صفر پیروز میدان باشد.
در نیمه دوم اعتدادی گل پنجم ایران را در دقیقه 28 به ثمر رساند و پریا نوروزی و الناز آرومات به ترتیب در دقایق 32 و 36 گل های بعدی ایران را وارد دروازه‌ ازبک‌ها کردند.
فرزانه توسلی دروازه‌بان تیم ایران در دقیقه 39 بر روی بازیکن شماره 18 ازبکستان خطا کرد و با کارت قرمز داور روبرو شد.
بازیکنان تیم ملی ازبکستان هم در دقایق 38 و 40 دو گل خود را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه ایران کردند تا در نهایت با نتیجه 7 بر 2 به سود ایران به پایان برسد.
به گزارش ایسنا، تیم‌های ملی فوتبال در رده‌های سنی بزرگسالان و جوانان از جمله تماشاگران این بازی بودند و هلنا کاستا سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان هم به همراه فریده شجاعی نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال در سالن آکادمی حضور داشتند.
این در حالی است که حتی به رسانه‌ها اجازه پوشش خبری این رقابت داده نشد که علت آن ممنوعیت از سوی حراست وزارت ورزش اعلام شد. قرار است دومین بازی دوستانه ایران و ازبکستان که به منظور آمادگی بیشتر ایران برای حضور در جام جهانی پرتغال پیش‌بینی شده است روز سه‌شنبه ساعت 17 برگزار شود.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها