در مورد برکناری کفاشیان صحبت نمی‌کنم

دایی: خدا به ما رحم کرد با این داور نفت را بردیم

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: خدا به ما رحم کرد که با چنین داوری مقابل نفت آبادان پیروز شدیم و سه امتیاز را گرفتیم.
کد خبر: ۵۳۴۱۲۸
دایی: خدا به ما رحم کرد با این داور نفت را بردیمسرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: خدا به ما رحم کرد که با چنین داوری مقابل نفت آبادان پیروز شدیم و سه امتیاز را گرفتیم.
علی دایی پس از پیروزی 2 بر یک راه‌آهن مقابل نفت آبادان در نشست خبری اظهار داشت: اول باید از بازیکنانم تشکر کنم که مردانه جنگیدند و سه امتیاز را گرفتند. این پیروزی حق ما بود، می‌توانستیم راحت‌تر هم پیروز شویم اما قدر موقعیت‌های خود را ندانستیم. ‌موقعیت‌های تک به تکی را از دست دادیم، اما باز هم خدا رو شکر می‌کنم که در شرایطی که این بازی داشت توانستیم سه امتیاز با ارزش بگیریم.
وی در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر اینکه داوری مسابقه چطور بود، زیرا هر دو تیم به داوری اعتراض داشتند گفت: فقط برای ما داوران تازه‌کار می‌گذارند. این داور دومین بازی‌اش را قضاوت کرده که بازی اول را هم برای ما سوت زده است. مگر می‌شود چنین چیزی اتفاق بیافتد. او بازی ما و داماش را سوت زد و اکنون هم بازی ما و نفت آبادان را قضاوت کرد. نمی‌دانم داور می‌خواست چه بکند، خدا به ما رحم کرد و دوستمان داشت که با این داور پیروز شدیم.
وی ادامه داد: از دقیقه یک بازیکن شماره 9 نفت (خالقی‌فر) تمام بازیکنان ما را زد اما داور واکنشی نشان نداد، کل بازی را نگاه کنید عباسفرد را جلوی چشم ما کشتند اما داور خطا اعلام نکرد. در دقیقه 45 باید دروازه‌بان حریف اخراج می‌شد اما چنین کاری نکرد. باید به بازیکن حریف کارت زرد دوم را می‌داد و او را اخراج می‌کرد که باز هم این کار را نکرد اما مثل آب خوردن بازیکن ما را اخراج کرد.
دایی عنوان کرد: بازیکنان حریف چه فریادهایی بر سر داور می‌زدند و به او توهین می‌کردند که حتی چهارتا استادیوم آن طرف‌تر هم صدایشان شنیده می‌شد. اما داور هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌داد. داور 5دقیقه وقت تلف‌شده گرفت و بعد دو دقیقه هم به آن اضافه کرد مگر چنین چیزی می‌شود؟! خدا به تیم رحم کرد که با این شرایط پیروز شدیم.
وی در مورد جذب بازیکن جدید گفت: ما قطعاً تیم را تقویت می‌کنیم و نقاط ضعف‌مان را پوشش می‌دهیم اما تیمی که 5روزه تشکیل شود و سه روزه هم بسته شود، عالی کار کرده است، سعی می‌کنیم تیم را تقویت کنیم و بهتر از الان شویم.
سرمربی راه‌آهن در مورد وقفه در لیگ برتر گفت: من پیش از این هم صحبت کردم و گفتم تیم‌های ملی کشورهایی قوی هستند که لیگ پویایی دارند، باشگاه‌های اسپانیا و آلمان در چندین جام شرکت می‌کنند آنها در دنیا حرف اول را می‌زنند و عالی نتیجه می‌گیرند. انگلیس راببینید چند جام دارند اما ما تافته جدا بافته در فوتبال هستیم. این تصمیمی است که غیرفوتبالی‌ها برای فوتبال می‌گیرند و به آن ضربه می‌زنند. لیگ 18 ، 20 و 24 روز تعطیل می‌شود. در حالی‌که اگر می‌خواهیم تیم ملی موفق باشد باید لیگ خوبی داشته باشیم.
بازی‌ها را تعطیل می‌کنیم و با تاجیکستان بازی دوستانه می‌گذاریم و یک نفر از بازیکنان اصلی مقابل تاجیکستان بازی نمی‌کند پس چرا مقابل تاجیکستان بازی کرده‌ایم؟

برای چه لیگ را تعطیل کرده‌ایم مگر نمی‌خواستیم تیم ملی هماهنگ شود پس چرا بازیکنان اصلی مقابل تاجیکستان بازی نکرده‌اند.
وی افزود: بیشتر بازیکنان فیکس آنهایی بودند که سه روز قبل از بازی آمده‌اند، تیموریان، قوچان‌نژاد، دژاگه، پس چرا لیگ را تعطیل کردیم و فشار را روی ما و بازیکنان ایجاد می‌کنید. با فرسایشی شدن لیگ بازیکنان بیشتری از دست می‌روند و از شرایط بازی دور می‌مانیم.

دایی در مورد حضور دو رگه‌ها در تیم ملی گفت: آنها بهترین نفرات تیم ملی بودند و همه ایرانی هستند و باید از آنها استفاده کنیم، دستشان هم درد نکند که به تیم ملی کمک می‌کنند.
علی دایی در مورد شایعه برکناری کفاشیان و همچنین تغییر کی‌روش اظهار داشت: من در این مورد صحبت نمی‌کنم، من سرمربی هستم و مسائل مدیریتی به من ارتباطی ندارد، همیشه گفته‌ام امیدوارم تصمیماتی گرفته شود که به نفع فوتبال باشد.
وی در مورد اینکه گفته است اگر پرسپولیس پولش را ندهد از این باشگاه شکایت می‌کند، گفت: این اخبار را از کجا به وجود می‌آید، حرمت قلم بالاست، نمی‌دانم این مسائل و اخبار را کدام خبرنگار که به خواب رفته است می‌گوید؟ این مطلب کذب است، اگر بعد از صحبت‌هایی که من در مورد پرسپولیس داشته‌ام کوچکترین فایل صوتی از من داشتید که من چنین حرفی زده‌ام در خدمت شما هستم، هرچه دوست دارید انجام دهید.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها