جلسه 20 دقیقه ای رویانیان

کارنی در تمرینات پرسپولیسی ها

تیم فوتبال پرسپولیس با حضور ملی‌پوشان خود تمرین کرد.
کد خبر: ۵۳۴۱۰۱
کارنی در تمرینات پرسپولیسی هاتیم پرسپولیس که روز دوشنبه در هفته پانزدهم لیگ برتر میزبان ذوب‌آهن است، امروز (جمعه) با بازگشت ملی‌پوشان خود تمرین کرد.
 
در این تمرین سرخ‌پوشان زیرنظر ژوزه و محمدی به مرور کارهای تاکتیکی که مهمترین بخش آن انجام بازی فوتبال در نیمی از زمین بود پرداختند.
 
علی کریمی که از روز گذشته به تمرینات پرسپولیس بازگشته، به دلیل مصدومیت به همراه محمد قاضی و مهرزاد معدنچی در کیلینیک باشگاه فیزیوتراپی کردند.
 
همچنین مهرداد پولادی با هماهنگی کادر فنی در تمرین غایب بود، محمد نوری هم چهل دقیقه اختصاصی کار کرد.
 
دیوید کارنی مدافع استرالیایی که برای عقد قرارداد با پرسپولیس و جلب نظر مثبت ژوزه در تمرینات این تیم حضور یافته، امروز هم پابه پای سرخ‌پوشان تمرین کرد.
 
محمد رویانیان که در تمرین حاضر شده بود، در جلسه کوتاهی با این بازیکن، به او ورودش به ایران را خوش‌آمد گفت و خطاب به او اظهار کرد: امیدوارم تو را در پرسپولیس ببینیم اما هنوز چیزی مشخص نیست و کادر فنی باید درباره تو نظر دهد. بزودی جلسه‌ای با هم برگزار خواهیم کرد.
 
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس همچنین جلسه 20 دقیقه‌ای را با ژوزه و گل‌محمدی برگزار کرد.
 
پس از تمرین باشگاه پرسپولیس مراسم کوچکی به مناسبت آغاز ماه محرم به همراه نوحه‌خوانی با حضور بازیکنان این تیم برگزار کرد که علی کریمی به گفته مسوولان باشگاه به فیزیوتراپی رفته بود و در این مراسم حضور نداشت. در این مراسم سردار رحیمی رئیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، نبی دبیر کل فدراسیون فوتبال، حیاتی مجری و گوینده خبر تلویزیون و نیک‌دل مداح اهل بیت حضور داشتند.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها