سرمربی اخراجی الاهلی عربستان با زیاده خواهی بیش از اندازه درخواست عجیبی از فدراسیون فوتبال داشت و به همین دلیل حضورش در تیم ملی فوتبال ایران منتفی شد.
کد خبر: ۱۲۴۴۶۰۱
پروفسور اخراجی سالیانه یک و نیم میلیون یورو حقوق از ایران می خواست

به گزارش جام جم آنلاین ، ‌روز گذشته امیرمهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال در لابه‌لای حرف‌های خود درباره تعیین تکلیف سرمربی تیم ملی، نکته‌ای گفت که به آن کمتر توجه شد. علوی گفت: «برانکو بود که مذاکرات را با ایران قطع کرد.» اما چرا برانکو ایوانکوویچ که علاقه دارد روی نیمکت تیم ملی بنشیند و به آرزوی بزرگش برسد، مذاکراش را با فدراسیون فوتبال قطع کرده است؟ آیا اتفاقی در پشت پرده افتاده است؟ روز گذشته یک منبع خبری در فدراسیون فوتبال خیلی شفاف پاسخ این سؤال‌مان را داد: «بله، اتفاقی افتاده است.»

برانکو تمایلی به حضور در تیم ملی فوتبال ایران را ندارد این درحالی است که قبلا توافق حاصل شده بود. دلیل منتفی شدن حضور او این است که نه او زیر بار شرایط مالی فدراسیون می رود و نه فدراسیون زیر بال شرایط مالی او . برانکو سالیانه حداقل یک و نیم میلیون یورو دستمزد می خواهد این در حالی است که فدراسیون فوتبال نمی تواند چنین شرایطی را قبول کند و به همین دلیل حضور برانکو در ایران منتفی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها