سرمربی 6 ماه اخیر تیم فوتبال استقلال گفت: هواداران استقلال به احترام من با پیراهن اینترمیلان به ورزشگاه آمدند.
کد خبر: ۱۲۴۳۴۸۹
استراماچونی: هوادار استقلال به خاطر من پیراهن اینتر پوشید/تحریم‌ها باعث تمام مشکلات بود

به گزارش جام جم آنلاین، آندرا استراماچونی در گفت‌وگو با کوریر دلو اسپورت در مورد مساله قطع همکاری با تیم پرطرفدار تهرانی و خروج از ایران صحبت کرد. متن این مصاحبه به شرح زیر است:

در کدام بخش از تهران اقامت داشتید؟

ما در جایی با منظره زیبا به روی کل شهر، در بخش شمالی که تا مدرسه و سفارت ایتالیا چند متری فاصله داشت، زندگی می‌کردیم. آنجا منطقه زیبایی با مراکز تجاری و رستوران‌ها است. برنامه کاری در دو قسمت طراحی شد. من یک راننده مثل همه چهره‌های حرفه‌ای داشتم اما رفت و آمدها به خاطر ترافیک باورنکردنی شهر تهران، خیلی طولانی می‌شد. به همین خاطر مرتب به همسرم می‌گفتم که از ترافیک شهر رم ناله می‌کرد. خانواده‌ام دید که در مقایسه، ترافیک رم سبک‌تر بود.

دلیل شما برای قطع همکاری چه بود؟

وکلای من که با موسسات بانکی در ارتباط هستند، به من اطلاع دادند پرداخت‌ها به صورت نامنظم بوده‌اند. بعد از نخستین هشدار در ماه اوت و 3 مقام فیفا که به آنجا آمدند، شرایط عوض نشد و قراردادم از طرف وکلا قطع شد که این با استناد به مفاد فیفا به خاطر مسائل مهم و رفتار باشگاه صورت گرفت. در عمل نمی‌توانستم از منظر قانونی به کار ادامه دهم. آن هم وقتی که از فشار اینچینی بر شما وارد می‌شود. اطمینان دارم که همه این مشکلات به خاطر تحریم‌های سیاسی و اقتصادی است که به ایران وارد شده.

از عملکرد 6 ماهه در ایران چه بیلانی ارائه می‌کنید؟

اگر مشکلات فوتبالی را در نظر نگیرم، طنین این ماجراجویی بسیار خوب بوده است. من مردمی با شور و اشتیاق درونی فراوان،‌ ورزشگاه‌های مملو از تماشاگر و ارقام بالا یافتم. خانواده‌ام خیلی خوب بود و دوستان خیلی خوبی پیدا کردیم.

هواداران استقلال به خاطر شما به خیابان‌ آمدند. در این مورد چه فکر می‌کنید؟

خود همین فکر کردن درباره این موضوع، به من شور و انگیزه می دهد. یک چیز بسیار تاثیرگذار اتفاق افتاد. هزاران هوادار آمدند. آنها همیشه مرا دوست داشتند. آنها به ورزشگاه آمدند تا حتی با پوشیدن پیراهن اینتر احترام بگذارند. این یک تجربه بسیار زیبا بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها