باشگاه ذوب‌آهن در هفته‌های گذشته تحت‌الشعاع اتفاقات و تصمیم‌گیری‌های زیادی قرار گرفته است که مهم‌ترین آن کنار گذاشتن مجموعه‌ای از بازیکنان این تیم از فهرست اصلی بود.
کد خبر: ۱۲۴۲۶۵۱
ذوب آهن دو بازیکن خارجی‌اش را اخراج کرد

به گزارش جام جم آنلاین ، آی اسپورت نوشت: قطع همکاری با نفراتی همچون محمدباقر صادقی و زبیر نیک‌نفس، اولین گام از این اتفاقات مهم در راستای بازسازی بود که منصوریان وعده آن را داده بود.

در همان مقطع شایعاتی هم در خصوص فسخ قرارداد با دو بازیکن خارجی به گوش می‌رسید که با چند هفته وقفه سرانجام این شایعات امروز رنگ واقعیت به خود گرفت تا باکر و کریستانتوس هم به سرنوشت صادقی و نیک‌نفس در ذوب‌آهن دچار و با جمع کردن چمدان های خود از تیم اصفهانی اخراج شوند. این دو خرید تابستانی که با تایید خود منصوریان و در دوران مدیریت قبلی با باشگاه اصفهانی قرارداد بسته بودند بر اساس توافقی دو طرفه به این همکاری پایان دادند.

منصوریان که تمایلی برای ادامه همکاری با ابیابووی باکر و ماکولی کریسانتوس نشان نداده بود امروز در شرایطی جمع نفرات اخراجی در هفته‌های گذشته را به عدد چهار رساند که هنوز مشخص نیست با ناکامی در کسب ۱۰ امتیاز از ۵ بازی تا انتهای نیم فصل، هیات مدیره باشگاه در قبال آینده او چه تصمیمی اتخاذ خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها