شاهین در چنگال استقلال گرفتار شد

پرواز تیم بدون سرمربی به صدر

استقلال در روزی که سرمربی ایتالیایی اش پیام خداحافظی اش را منتشر کرد، موفق شد برابر تیم شاهین بوشهر به برتری پرگل برسد و صدر جدول را مجددا در اختیار بگیرد.
کد خبر: ۱۲۴۲۰۸۰
پرواز تیم بدون سرمربی به صدر

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، آخرین دیدار از هفته پانزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر بین تیم های استقلال و شاهین بوشهر از ساعت ۱۷:۳۰ امروز شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شد که طی آن تیم آبی بدون سرمربی موفق شد ۴ بر یک به پیروزی برسد.

آرش رضاوند(۲۹)، مهدی قائدی(۵۲)، محمد دانشگر(۵۸) و شیخ دیاباته(۶۹) برای استقلال گل زدند. حسین مالکی(۸۸) برای شاهین گل زد.

آبی پوشان تهرانی در حالی گام در این دیدار گذاشتند که لحظاتی قبل از شروع مسابقات آندره استراماچونی با انتشار پیامی تصویری اعلام کرد به خاطر بدعهدی مسئولان باشگاه دیگر سرمربی استقلال نیست.

با این حال تیم بدون سرمربی استقلال مثل دیدارهای گذشته نمایش خوبی داشت و هر چند که نیمه اول را با تنها گل آرش رضاوند به پایان برد اما در نیمه دوم موفق شد دروازه تیم قعرنشین شاهین بوشهر را چند بار دیگر باز کند.

در دقیقه ۵۲ مهدی قائدی که یکی از بهترین بازیکنان این فصل استقلال است با عبور از مدافع مستقیم خود و ضربه ای فنی از درون محوطه جریمه برای دومین بار دروازه شاهین را باز کند. شش دقیقه بعد محمد دانشگر با شوتی تماشایی از پشت محوطه جریمه دروازه شاهین را برای سومین بار باز کرد.

شیخ دیاباته که در دیدار قبلی برابر پیکان محروم بود و در این دیدار هم پایش به گل باز نشده بود، روی پاس خوب مهدی قائدی در دقیقه ۶۹ توانست گل چهارم را برای آبی های تهران به ثمر برساند.

در دقیقه ۸۸ این دیدار تیم شاهین در یک ضد حمله توسط حسین مالکی صاحب موقعیت گل شد که ضربه این بازیکن پس از برخورد به پای روزبه چشمی وارد دروازه شد تا یکی از گل های خورده جبران شود. یک دقیقه بعد استقلال می توانست با گل به خودی مدافع حریف به پنجمین گل برسد اما توپ به تیر دروازه برخورد کرد.

تیم فوتبال استقلال با این پیروزی ۲۹ امتیازی شد و به صدر جدول بازگشت.

تیم های سپاهان و پرسپولیس با ۲۸ امتیاز در رده دوم و سوم قرار دارند. شاهین بوشهر هم با ۶ امتیاز تیم قعرنشین جدول است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها