فدراسیون فوتبال کشورمان در واکنش به برخی شایعات مطرح شده درباره قرارداد مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی بیانیه ای منتشر کرد.
کد خبر: ۱۲۴۰۶۶۷
بیانیه‌ فدراسیون فوتبال در واکنش به شایعه قرارداد ۳ میلیون دلاری ویلموتس

به گزارش جام جم آنلاین ، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در واکنش به برخی شایعات مطرح شده در رسانه ملی بیانیه‌ای منتشر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

1- رسالت رسانه ملی که متعلق به آحاد مردم است اطلاع‌رسانی موثق و صحیح از طریق مراجع رسمی و مرتبط در حوزه‌های مختلف است و براین اساس انتظار مردم در حوزه فوتبال کمک به رشد و توسعه فوتبال ملی در ابعاد مختلف خواهد بود.

2- اعلام رقم سه میلیون دلاری به‌عنوان مبلغ قرارداد آقای مارک ویلموتس بدین‌وسیله تکذیب و به صورت ‌کامل رد می شود‌.

3- فدراسیون فوتبال مبلغ و مزایای قرارداد آقای ویلموتس و کادر فنی خارجی وی و همچنین سایر هزینه‌های مرتبط با فعالیت ایشان را تا زمانی که در ایران حضور داشته‌اند، پرداخت کرده است‌.

4- فدراسیون فوتبال تصریح می‌کند در صورت فسخ قرارداد برخلاف برخی اظهارات وشایعات هیچ گونه خسارتی متوجه این فدراسیون نخواهد بود.

5- فدراسیون فوتبال مفاد قرارداد را در اختیار مراجع زیربط قرار داده و این روند در صورت درخواست نهادهای مرتبط دیگر هم صورت خواهد پذیرفت.

6- فدراسیون فوتبال با تأکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی صحیح از طریق منابع و مراجع مرتبط با این حوزه بدین‌وسیله از کلیه رسانه‌ها خصوصاً صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران درخواست می‌کند با عمل به وظیفه و رسالت حرفه‌ای و اخلاقی خود از انتشار هرگونه اطلاعات غیرواقعی از مراجع غیرمرتبط که موجب تشویش اذهان عمومی می‌گردد خودداری نموده و در راستای آگاه‌سازی جامعه و انتقال اطلاعات درست تنها به انتشار اخبار مستند و موثق در این حوزه اقدام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها