کالوم هاینس، توپ جمع معروف تاتنهامی ها که در دیدار مقابل المپیاکوس پایه گذار یکی از گل های این تیم شد، در ناهار پیش از دیدار امروز این تیم حضور یافت.
کد خبر: ۱۲۳۹۸۰۹
سنگ تمام مورینیو برای یار دوازدهم تیمش! (+تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین از ورزش سه، تاتنهام در دیدار هفته گذشته مقابل المپیاکوس در لیگ قهرمانان، ابتدا با دو گل عقب افتاد اما در ادامه توانست چهار بار دروازه حریف یونانی را باز کند و به یک پیروزی پرگل برسد.

گل دوم این تیم روی هوشمندی کالوم هاینس به ثمر رساند که با کمک به شروع بازی از روی یک پرتاب کرنر، باعث شد تا تیم ژوزه مورینیو بازگشتی رویایی را تجربه کند.

مورینیو که بعد ازاین گل با در آغوش کشیدن این نوجوان، از او تقدیر کرده بود، امروز او را به ناهار پیش از دیدار تیمش مقابل بورنموث دعوت کرد تا نشان بدهد که کار این توپ جمع کن نوجوان برایش مهم بوده است.

هاینس به همراه هری کین، کاپیتان تاتنهام، در ناهار امروز این تیم حضور پیدا کرد و بعد از خوش و بش با همه اعضای تیم، روبروی داوینسون سانچس، بازیکنی که توپ را در صحنه پرتاب اوت به او رسانده بود، نشست.

هاینس پس از بازی به سایت رسمی باشگاه تاتنهام در مورد تقدیری که از سوی مورینیو دریافت کرده بود، گفت:«می توانستید از لبخند من بفهمید که این اتفاق باورنکردنی بود. واقعا لازم نبود ژوزه این کار را بکند. واقعا لطف او بود که از من تشکر کرد. این حرکت روز و زندگی من را ساخت. من واقعا عاشق تاتنهام هستم و این لحظه فوق العاده ای بود که هرگز فراموش نمی کنم».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها