تیم ملی والیبال برای صعود به المپیک توکیو کار سختی ندارد.
کد خبر: ۱۲۳۹۶۴۱
کار آسان تیم ملی والیبال برای صعود به المپیک توکیو؛ بزرگنمایی ممنوع

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک از ۱۷ تا ۲۲ دی در شهر جیانگمن چین برگزار می‌شود و تیم ملی والیبال با تیم‌های چین، چین‌تایپه و قزاقستان در مرحله گروهی روبرو خواهد شد. در گروه دیگر تیم‌های استرالیا، کره جنوبی، هند و قطر حضور دارند و قهرمان این رقابت‌ها به المپیک توکیو صعود خواهد کرد.

اتفاقات جام جهانی و نتایج ضعیفی که تیم ملی والیبال در این رقابت‌ها کسب کرد باعث شد این تیم مورد انتقاد اهالی والیبال قرار بگیرد و حتی تردیدهایی در خصوص اینکه تیم ملی می تواند به المپیک توکیو صعود کند یا خیر هم مطرح شد. با انتخاب محمدرضا داورزنی به عنوان رئیس فدراسیون والیبال، وی نیز بارها شرایط بد تیم ملی را متذکر شد و عنوان کرد که صعود تیم ملی والیبال از هر چیز دیگری مهم‌تر است و حتی به خاطر آن لیگ والیبال هم تعطیل می‌شود.

مسلم است که کسب سهمیه المپیک توسط تیم ملی والیبال اهمیت زیادی دارد و اگر این اتفاق رخ ندهد والیبال ایران دچار یک عقب‌گرد خواهد شد اما واقعیت این است که برای کسب این سهمیه کار سختی پیش‌روی تیم ملی والیبال نیست. ملی‌پوشان والیبال ایران حتی با عملکرد متوسط هم می‌توانند از پس تیم‌های چین و استرالیا که مهمترین رقیبان ایران در انتخابی المپیک هستند بربیایند و می‌توان کسب سهمیه المپیک توسط تیم ملی والیبال را قطعی دانست.

آن چیزی که داورزنی می‌تواند در آینده به آن افتخار کند حضوری موفق در توکیو است و نباید اینگونه تصور کند که به خاطر حضور او در فدراسیون والیبال، تیم ملی توانسته سهمیه المپیک را کسب کند. سطح والیبال ایران از آسیا بسیار فراتر است و حتی اگر دوره سرپرستی فتاحی یا حتی داوری ادامه داشت باز هم سهمیه المپیک کسب می‌شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها