گرث بیل با این شرایطی که پیش روی خود می بیند شاید تا از همین فردا باید تحت تدابیر شدید امنیتی در تمرینات رئال مادرید شرکت کند.
کد خبر: ۱۲۳۸۸۹۵
مردی که می خندد!

به گزارش جام جم آنلاین ، گرت بیل که در طول دوران حضورش در رئال هیچ گاه رابطه خوبی با هواداران نداشت، این بار شروع کننده یک حاشیه جدید بود و هواداران رئال هم در آغاز دیدار دیشب تیم شان مقابل رئال سوسیداد، به حرکت اخیر او واکنش شدیدی نشان دادند.

پس از صعود ولز به رقابت های یورو 2020 بود که بیل به همراه هم تیمی هایش این صعود را با پرچمی جشن گرفت که روی آن نوشته شده بود:" ترتیب اولویت: ولز، گلف، رئال مادرید"؛ اشاره ای به علاقه زیاد بیل به بازی گلف که گفته می شود دلیل مصدومیت های متعدد او در فصول اخیر بوده و همین مسئله باعث ناراحتی مدیران و هواداران رئال شده بود؛ به طوری که به دنبال فروش او در تابستان گذشته بودند اما او در نهایت در برنابئو ماند.

او دیشب به شدت هو شد. اما بیل انگار اصلا از این هو شدن ها ناراحت نمی شود. این بازیکن ولزی امروز به طور مرتب با خنده رویت شد. گویا لجبازی او تمامی ندارد. می خواهد تا آخرین لحظه خنده ها و پوزخندهای خود را به کسانی که دوستش ندارند نشان دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها