روابط عمومی فدراسیون فوتبال با صدور اطلاعیه‌ای درباره وضعیت تیم ملی، تأکید کرد که تیم ملی راهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۳۸۲۹۲
فدراسیون فوتبال: به جام جهانی ۲۰۲۲ صعود می‌کنیم

به گزارش جام جم آنلاین ، امیدهای تیم ملی فوتبال کشورمان پس از دو شکست پیاپی مقابل بحرین و عراق در انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های 2023 چین، کمتر شد. هرچند با تساوی عراق و بحرین، بار دیگر امیدها به اردوی تیم ملی بازگشته سرنوشت صعود در دستان خودمان است.

روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص شرایط تیم ملی اطلاعیه‌ای صادر کرده است. متن پیام روابط عمومی فدراسیون فوتبال که روی سایت این فدراسیون منتشر شده به شرح زیر است:

«لحظه شمار برای شروع دوباره زودتر از آنچه بتوان فکرش را کرد آغاز شده است. میدان هنگ‌کنگ و بعد کامبوج و در ادامه بحرین و عراق نزدیک‌تر از هر زمان دیگری است. صرف نظر از دو بازی گذشته که البته محک فردا شد، نگاه‌ها به نخستین روزهای سال نو و بهار آینده است.

اینک که سرنوشت تیم ملی دست خودش افتاده، نیک می‌دانیم چراغ این خانه هرگز خاموش نخواهد شد.

فدراسیون و تیم ملی هم صف و یک صدا با مردم، در راه موفقیت شب و روز نمی‌شناسند و در این راستا هر اقدامی برای موفق شدن لازم باشد، انجام خواهند داد و بی شک تصمیم‌گیران فوتبال از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود.

برنامه‌ای جامع برای موفقیت پیش پای تیم ملی قرار دارد و مردان مرد ملی هیچ مانعی را بر نمی‌تابند.

صرف نظر از گمانه‌زنی‌های غیر واقعی مطرح شده، هر اتفاقی که بتواند تیم ملی را به عنوان تیم نخست به مرحله بعد رهنمون سازد میسر خواهد شد.

ما به جام جهانی 2022 قطر صعود می‌کنیم».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها