مجری و تهیه کننده برنامه عصر جدید گفت: بازی تیم ملی فوتبال کشورمان خیلی ناامید کننده بود، اما باید به ویلموتس فرصت بدهیم.
کد خبر: ۱۲۳۷۱۰۶
احسان علیخانی هم در مورد تیم ملی فوتبال نظر داد!

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، احسان علیخانی مجری و تهیه کننده برنامه عصر جدید در حاشیه همایش فوتبال کلینیک درباره بازی تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم ملی عراق اظهار کرد: خلاصه بازی ایران و بحرین دیدم. بازی تیم ملی فوتبال کشورمان خیلی ناامید کننده بود، اما باید به ویلموتس فرصت بدهیم چرا که او به تازگی به تیم ملی پیوسته است و تا با جو بازیکنان تیم ملی و زمان خواب و بیداری آشنا شود طول می‌کشد.

علیخانی درباره اینکه نمی‌تواند پای فوتبالیست‌ها را به عصر جدید باز کند، گفت: فری استایل‌ها در برنامه عصر جدید حضور یافتند. نظر ویژه‌ای به این موضوع ندارم.

او درباره بازی‌های تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله مقدماتی جام جهانی، گفت: امیدوارم سرنوشت تیم ملی به روز‌های آخر کشیده نشود. همچنین ویدیوی بازی ایران و بحرین را دیدم. فضای که بحرینی‌ها در ورزشگاه ایجاد کردند خیلی ناراحت کننده بود. اینکه ما با این ادعا در فوتبال آسیا برویم و از بحرین شکست بخوریم خیلی ناامید کننده است. البته عراق همیشه تیم خوب و محکمی بوده و پیش بینی نتیجه این بازی سخت است. بازیکنان انگیزه دارند که باخت قبلی را جبران کنند. من حرفم این است که کار تیم ملی به روز‌های آخر کشیده نشود. برای الان فوتبال ما زشت است که فکر کنیم می‌توانیم به جام جهانی برویم یا نه. به هر حال حس و حال بدی است.

مجری و تهیه کننده عصر جدید درباره زمان پخش این برنامه بیان کرد: پیش تولید این برنامه را شروع کردیم و فکر می‌کنم پخش این برنامه اسفند ماه باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها