اختلاف دو ستاره بزرگ باشگاه پاری سن ژرمن؛

جنگ پول در پاریس

اوضاع در پاری سن ژرمن خوب پیش نمی رود و دلیل آن هم اختلاف دو ستاره این تیم است.
کد خبر: ۱۲۳۶۵۲۹
جنگ پول در پاریس

به گزارش جام جم آنلاین ، تیم نخست فوتبال فرانسه مثل همیشه مدعی اصلی قهرمانی در لوشامپیونه است و مثل همیشه هم رویای فتح لیگ قهرمانان اروپا با ستاره های گران قیمتش را دارد.

پاریسی ها اکنون با 9 امتیاز بیشتر نسبت به تیم دوم جدول لیگ فرانسه یعنی آنژه با 30 امتیاز در رده نخست قرار دارند.

اما در این شرایط اخبار متفاوتی از این باشگاه به گوش می رسد. بر اساس آخرین دو ستاره گران قیمت این تیم یعنی نیمار و کیلیان امباپه به شدت با یکدیگر به مشکل خورده اند.

بر اساس گزارش اکیپ فرانسه این دو با یکدیگر صحبت نمی‌کنند و رفتار سردی با یکدیگر دارند. این شرایط ممکن به اینجا برسد که در ترکیب تیم به یکدیگر پاس هم ندهند. دلیل اختلاف این دو ستاره اما چیست؟ پاسخ به این سوال را باید در پول جستجو کرد.

نیمار سالیانه 30 میلیون یورو از باشگاه پاریسی دستمزد دریافت می کند این در حالی است که امباپه 21 ساله سالیانه 17.5 میلیون یورو دریافت می کند. امباپه در این فصل تاثیرگذاری بیشتری نسبت به نیمار در لیگ فرانسه داشته و حق خود می داند به عنوان ستاره اول فوتبال فرانسه دستمزد بیشتری نسبت به نیمار بگیرد، نیماری که در یک فصل اخیر به ستاره دردسرسازی برای پاریسی ها تبدیل شده است. البته امباپه به این دلیل درخواست برای دریافت دستمزد برابر با نیمار دارد که خوب می داند رئال مادرید مشتری اصلی اوست و از پس هزینه های مربوط به او برمی آید. این ستاره به طریقی باشگاه پاریسی را تحت فشار گذاشته تا مقدمات خروج خود را فراهم کند.

باشگاه پاری سن ژرمن نسبت به حفظ امباپه تاکید بیشتری دارد تا تمدید قرارداد با نیمار اما صریحا اعلام شده که درخواست امباپه برای افزایش دستمزد در توان این باشگاه نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها