مادر کریستیانو رونالدو می گوید پسرش اگر پرتغالی نبود توپ طلای بیشتری را تا امروز به دست می آورد.
کد خبر: ۱۲۳۵۳۳۱
مادر کریس رونالدو: حق پسرم بیشتر از اینهاست / او ششمین توپ طلا را هم می گیرد

به گزارش جام جم آنلاین ، مادر کریستیانو رونالدو می گوید لیاقت پسرش این است که برای ششمین بار جایزه توپ طلای فوتبال جهان را ببرد. رسانه های مختلف نیز توپ طلای امسال را به طور قطعی متعلق به کریس رونالدو می دانند.

رونالدو همین یک ماه پیش برای کسب جایزه برترین بازیکن سال فیفا قافیه را به لیونل مسی باخت و این جایزه به اسطوره آرژانتینی رسید. اما دولورس آویرو مادر کریس می گوید حق پسرش بیشتر از اینها در فوتبال است.

مادر ستاره پرتغالی یوونتوس گفت: «دست‌های مافیا در کرونالدو ار است. فکر می‌کنم مافیا واژه مناسبی برای توصیف ماجرا باشد. بله یک مافیای فوتبالی وجود دارد. اگر همه چیز را دیده باشید، متوجه شده‌اید که همه چیز زیر سر مافیا است. اگر کریستیانو اسپانیایی یا انگلیسی بود، چنین کارهایی را در حقش انجام نمی‌دادند اما از آنجایی که او پرتغالی است و اهل مادیرا، خب ما شاهد چنین اتفاقاتی هستیم.»

مادر رونالدو در پاسخ به این سؤال که آیا فرزندش در این فصل ششمین توپ طلای خود را کسب خواهد کرد یا نه، عنوان کرد: «نمی‌دانم که آیا امسال می‌برد یا نه اما مطمئنم که بالاخره ششمین توپ طلایش را می‌گیرد. من فکر می‌کنم که اگر عملکرد او را بر اساس آنچه در طول فصل انجام داده تحلیل کنیم، می‌بینم که حقش است که این جایزه را ببرد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها