محمد انصاری، مدافع با اخلاق پرسپولیس در گفت‌و‌گو با جام‌جم

جواب محبت مردم را در زمین می‌دهم

محمد انصاری، مدافع پرسپولیس هم می‌داند توقعات از این تیم چقدر بالا رفته است.
کد خبر: ۱۲۳۴۹۶۵
جواب محبت مردم را در زمین می‌دهم

قرمزها با سه قهرمانی متوالی در لیگ برتر توقعات را به حدی بالا بردند که حالا طرفداران فقط و فقط می‌خواهند برنده باشند.

این را بازیکنان پرسپولیس هم می‌دانند ولی توقع دارند با توجه به تغییراتی که تیم داشته، به آنها زمان دهند.

محمد انصاری، مدافع قرمزها که امسال بعد از مصدومیت بازگشته و کم‌کم خود را در ترکیب ثابت تیم جا انداخته، در این‌باره به سوالات جام‌جم توضیحاتی می‌دهد و می‌گوید پرسپولیس تازه اول راه است و بهتر خواهد شد.

گفتم نیاز به زمان داریم

من از اول فصل گفتم هم پرسپولیس زمان می‌خواهد و هم کالدرون. هیچ‌کس نمی‌تواند منکر نقش آقای‌ برانکو در موفقیت‌های تیم باشد.

او یک مدیر و یک روان‌شناس بود و از نظر فنی هم واقعا باعث پیشرفت تیم شد. طبیعی بود بعد از رفتن برانکو و حضور کالدرون، هم تیم و هم این مربی جدید و کادرش به زمان نیاز داشته باشند. آقای کالدرون سابقه کار در ایران را نداشت.

تازه آمده و دارد با بازیکنان و همین‌طور سبک فوتبال ما آشنا می‌شود. هر مربی خارجی که به کشوری می‌رود زمان نیاز دارد. در این مدت آقای کالدرون با سبک و سیاق ما و فوتبال‌مان بیشتر آشنا شده و این باعث شده تا تیم هم بهتر عمل کند. ان‌شاءا... شرایط خوب ما تداوم داشته باشد.

از هواداران تشکر می‌کنم

هواداران پرسپولیس همه جوره ما را شرمنده خودشان کردند. بعد از مصدومیت سختی که داشتم، خیلی‌ها از جمله هواداران از من حمایت کردند. جا دارد از همه حامیانم و همین‌طور از باشگاه تشکر کنم. خیلی روزهای سختی بود و الان خدا را شکر شرایطم بهتر شده و برای تیم هم بازی می‌کنم. می‌خواهم جواب محبت همه را در زمین بازی و بازی‌هایم بدهم.

کالدرون کار را خوب جلو برده

آقای کالدرون مربی خوبی است. قبول کنید کار کردن در پرسپولیس برای هر کسی سخت است، مخصوصا در شرایطی که شما بعد از کسی بیایید که نتایج تاریخی به‌دست آورده است.

فشار روی کالدرون بعد از برانکو زیاد بود. او می‌دانست چقدر کار سختی خواهد داشت. باور کنید هرکسی نمی‌تواند در این شرایط کار کند. ولی به نظرم ایشان با مدیریتی که داشته، کار را خوب جلو برده است. باشگاه هم در این مدت خوب حمایت کرده و باید از آنها هم تشکر کرد. این خیلی مهم است که بتوانیم ثبات داشته باشیم و در آرامش کارمان را جلو ببریم. شایعات زیاد بود ولی ما از این شایعات گذر کردیم. ان‌شاءا... بتوانیم در بازی با ماشین‌سازی هم برنده باشیم تا سومین برد متوالی خود را به دست بیاوریم. دیگر دوست نداریم امتیاز از دست بدهیم.

امیدوارم دیگر تماشاگران محروم نشوند

فردا در زمین خودمان میزبان ماشین‌سازی هستیم. در خانه بازی می‌کنیم و به‌دنبال سه امتیاز هستیم. البته نباید فراموش کنیم تیم تبریزی به‌خاطر نتایجی که کسب کرده نمی‌خواهد به ما ببازد.

خوشحالیم که تماشاگران هم هستند. ان‌شاءا... دیگر این اتفاق نیفتد که تماشاگران محروم شوند. این اتفاق خوبی در فوتبال نیست. مسؤولان هم راه و چاره دیگری بیندیشند. هواداران هم قطعا تلاش می‌کنند تا جو ورزشگاه آرام باشد و تیم خود را تشویق کنند.

خیلی تلاش کردم

درباره خودم هم باید بگویم شرایطم روز به روز بهتر می‌شود. می‌دانید کسی که با مصدومیت رباط صلیبی روبه‌رو می‌شود بازگشت به فوتبال برایش سخت است.

من خیلی تلاش کردم. باید از پزشکان باشگاه هم تشکر کنم. همین‌طور از همبازیانم و کل مجموعه باشگاه که این‌قدر حمایتم کردند. خانواده‌ام هم در این مدت همه جوره حمایت کرد و کنارم بود. خدا را شکر می‌کنم که برگشتم. ولی هنوز جا دارم بهتر شوم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها