رسانه های ایتالیایی از دو روز پیش تا اکنون خبر بسیار عجیبی را مدام منتشر می کنند.
کد خبر: ۱۲۳۴۹۶۴
رونالدو توپ طلا را بُرد مجله «فرانس فوتبال» را برای همیشه کنار بگذارید!

به گزارش جام جم آنلاین ، بر اساس ادعای رسانه های ایتالیایی توپ طلای امسال قرار است به کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس برسد این در حالی است که از لیونل مسی به عنوان برنده قطعی این جایزه نام برده می شود. هر دو بازیکن یعنی هم مسی و هم رونالدو هر کدام پنج بار توپ طلا را برده اند و هر کدام امسال این جایزه را از آن خود کنند از رقیب سرسخت خود جلو زده است.

اما اعلام رسانه های ایتالیایی مبنی بر اینکه رونالدو توپ طلا را می برد باعث حیرت فوتبالدوستان جهان شده است چرا که در تمام سال های اخیر امکان نداشته وقتی نام برنده از یک ماه پیش اعلام شود یک دفعه همه چیز عوض شود و بازیکن دیگری به عنوان برنده توپ طلا معرفی شود. حالا این اتفاق برای مسی و رونالدو افتاده است. اکنون نکته بسیار مبهم ماجرا این است که چرا مسئولان مجله فرانس فوتبال که متولی اهدای توپ طلا به مرد سال فوتبال جهان هستند در تصمیمی ناگهانی مسی را کنار گذاشتند و مقدمات انتخاب رونالدو را فراهم کردند؟ مجله فرانس فوتبال حتی با رونالدو در شماره جدید خود مصاحبه ای هم کرده که نشان می دهد ششمین توپ طلای رونالدو قطعی است.

این ماجرای مرموزِ امسالِ توپ طلا به لجبازی مجله فرانس فوتبال با فیفا برمی گردد. این مجله با فیفا تا همین سه سال پیش برای اهدای جایزه توپ طلا به برترین بازیکن جهان همکاری داشت. اما از سال 2016 این همکاری به پایان رسید و از سال بعد فیفا برای خودش یک جایزه جداگانه به نام «بهترین» و یا همان «THE BEST» را تعریف کرد اما مجله فرانس فوتبال همانند سابق همچنان جایزه توپ طلا را اهدا می کرد.

امسال نیز به نظر می رسد رابطه مجله فرانسوی با فیفا تیره و تار شده و حالا این مجله می خواهد به فیفا نشان بدهد رئیس کیست!

حالا که فیفا جایزه بهترین را به لیونل مسی داد حالا فرانس فوتبال می خواهد به رونالدو توپ طلا را بدهد تا نشان دهد کاملا از فیفا مستقل است.

وب سایت نشریه سان انگلیس با انتشار گزارشی در این رابطه نوشته که اگر رونالدو توپ طلا را بُرد مجله «فرانتس فوتبال» را برای همیشه کنار بگذارید!

توپ طلای ششم در انتظار رونالدوست اما اگر او این جایزه را ببرد پربحث ترین و پرانتقادترین جایزه عمرش را به خانه برده است.

به غیر از مسی و رونالدو، ویرجیل فن دایک بازیکن هلندی لیورپول هم نامزد دریافت این جایزه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها