تیم ملی والیبال ایران یک شکست دیگر را در هم جام جهانی والیبال متحمل شد.
کد خبر: ۱۲۳۳۰۰۰
جام جهانی والیبال / شکست ناباورانه ایران به تیم دوم ایتالیا

به گزارش جام جم آنلاین ، تیم ملی والیبال ایران در دهمین مسابقه خود در رقابت‌های جام جهانی 2019 از ساعت 9:30 به میزبانی ژاپن، مقابل ایتالیا به میدان رفت که این مسابقه با نتیجه 3 بر 2 و با امتیازهای 25 - 27، 27 - 29، 30 - 28، 25 - 17، 15 - 13 به سود ایتالیا خاتمه پیدا کرد.

ایگور کولاکوویچ برای شروع این مسابقه از ترکیب سعید معروف، میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، امیر غفور، علی شفیعی، علی‌اصغر مجرد و محمودرضا موذن استفاده کرد. ایتالیا هم با تیم دوم خود گام به میدان مسابقه گذاشت.

ست نخست؛ 27 بر 25 به سود ایران

ست دوم؛ 29 بر 27 به سود ایران

ست سوم؛ 30 بر 28 به سود ایتالیا

ست چهارم؛ 25 بر 17 به سود ایتالیا

ست پنجم؛ 15 بر 13 به سود ایتالیا

تیم ملی ایتالیا در این مسابقات مقابل تیم‌های آرژانتین، تونس، مصر و استرالیا به پیروزی دست یافته و برابر تیم‌های ژاپن، آمریکا، لهستان، روسیه و کانادا مغلوب شده است.

تیم ملی ایران هم پیش از این موفق به کسب 4 پیروزی مقابل کانادا، استرالیا، تونس و آرژانتین شده و نتیجه را به تیم‌های روسیه، مصر، برزیل، آمریکا و ژاپن واگذار کرده بود.

چهاردهمین دوره جام جهانی والیبال از 9 تا 23 مهر با حضور 12 تیم که به صورت دوره‌ای با هم رقابت خواهند کرد در سه شهر فوکوکا، ناگانو و هیروشیمای ژاپن برگزار می‌شود. تیم ملی والیبال ایران فردا در آخرین مسابقه خود در این دوره از مسابقات از ساعت 7 صبح به مصاف لهستان خواهد رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها