صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز یکشنبه 21 مهر ماه را اینجا ببینید.
کد خبر: ۱۲۳۲۶۸۴
مرور صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز ؛ اختلاف حساب با آقای گل جهان؟!‌(تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین ، امروز تنوع تیتر در صفحه نخست روزنامه های ورزشی دیده می شود. در واقع سوژه های مختلفی را که نکته اشتراکی ندارند بر روی صفحه نخست روزنامه ها به عنوان تیتر و عکس نقش بسته است.

روزنامه ایران ورزشی مثلث زهردار فوتبال ایران یعنی طارمی، آزمون و انصاری فرد را تیتر خود کرده است. صد البته این مثلث هنوز به پای مثلث دایی-خداداد و باقری نرسیده است.

روزنامه گل هم نقل قول جالبی از علی پروین را تیتر کرده است. پروین به جای اینکه به بازیکنان پرسپولیس توصیه کند هوای کالدرون را داشته باشند می گوید بازیکنان اگر به حرف سیدجلال گوش کنند تیم روی دور می افتد!

روزنامه خبرورزشی هم علیرضا بیرانوند را به دلیل ادامه درخشش تیتر نخست خود کرده و البته به سراغ تنی چند از دخترانی رفته که پنج شنبه هفته گذشته به ورزشگاه آزادی رفتند و دیدار ایران و کامبوج را از نزدیک تماشا کردند. آنها در گفت و گو با خبرورزشی از تجربه حضور در ورزشگاه آن هم بدون گریم می گویند.

روزنامه شوت ورزشی به حضور غیرقانونی کشتی ایران در تورنمنتی در گرجستان پرداخته است.

اما در میان تیترهای جالب، روزنامه هدف تیتری زده که توجهات زیادی را به خود جلب می کند. این روزنامه با چاپ عکسی از علی دایی در دوران حضورش در تیم ملی فوتبال ایران و تیتر «اختلاف حساب دایی با فیفا» به این اشاره می کند که فیفا از قصد فاصله گل رونالدو با دایی را به عدد 10 تقلیل داده تا این ستاره پرتغالی زودتر آقای گل جهان شود. البته هنوز مشخص نیست که فیفا برای چه باید این رفتار را در قبال علی دایی داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها