برای بازی پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی در تبریز، گابریل کالدرون تصمیم جالبی گرفت و بخشی از بازیکنان ترکیب اصلی تیمش را به نیمکت ذخیره‌ها تبعید کرد.
کد خبر: ۱۲۳۱۲۱۰
گران‌ترین منطقه فنی فوتبال ایران (عکس)

به گزارش جام جم آنلاین ، خبرورزشی نوشت: روی نیمکت پرسپولیس برای این بازی، بوژیدار رادوشوویچ به عنوان دروازه‌بان نشسته بود. این بازیکن شاید چندان قراردادش گران نباشد، اما چون با ارز مرجع یعنی دلار قرارداد بسته، حالا دیگر رقم چشمگیری نسبت به فصلی که به پرسولیس آمد، دریافتی دارد. کنار او، احمد نوراللهی، هافبک ملی‌پوش و کاپیتان جدید سرخپوشان نشسته بود. این بازیکن با افزایش یکباره رقم قراردادش در ابتدای فصل مواجه شد. حسین ماهینی کاپیتان دیگر تیم بود که کنار محمد انصاری نشسته بود.

انصاری پیشنهاد خوبی از چین دریافت کرد، اما به قراردادش با پرسپولیس پایبند ماند و در جمع سرخپوشان ماندنی شد. به همین علت، حمیدرضا گرشاسبی در فصل هجدهم و ایرج عرب در فصل نوزدهم، رقم این قرارداد را افزایش دادند تا حاجی‌انصاری زیاد ضرر نکند. سیامک نعمتی هم به گفته نزدیکان پرسپولیس، قراردادش با افزایش عجیبی در ابتدای فصل همراه شد. آنجا علی علیپور هم نشسته بود که در این فصل موفق شد رقم قراردادش را تا بیش از دو برابر بالا ببرد. کنار این همه بازیکن گران‌قیمت، امیر روستایی هم نشسته بود. بازیکنی که پول خوبی گرفت و از پیکان به پرسپولیس آمد. او نیز اصلاً بازیکن ارزانی برای سرخپوشان نبود! با این حساب، نیمکت پرسپولیس مقابل ماشین سازی، گران‌ترین منطقه فنی در فوتبال ایران بود؛ فراموش نکنید که گابریل کالدرون و دستیارانش هم حسابی گران هستند و با دلار حقوق می‌گیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها