مدافع تیم فوتبال استقلال آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را سخت‌گیرانه توصیف کرد.
کد خبر: ۱۲۳۱۰۸۱
چشمی: ظرفیت استقلال، فعلا همین است

به گزارش جام جم آنلاین ، روزبه چشمی در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) استقلال اظهار کرد: ما تا به حال نتایج خوبی نگرفته‌ایم. البته می‌خواهم از هوادارانمان تشکر کنم که از ما حمایت کردند اما فکر می‌کنم در یکی دو بازی هم بدشانس بودیم چون می‌توانستیم سه امتیازها را بگیریم. در لیگ شرایط خوبی نداریم اما در جام حذفی کار را با پیروزی آغاز کردیم. ان‌شاءالله بتوانیم در آینده پاسخ حمایت هوادارانمان را بدهیم.

وی درباره روند لژیونر شدن خودش هم گفت: یکی، دو مشکل کوچک به وجود آمد که نتوانستم امسال لژیونر بشوم. دو، سه هفته است که به استقلال آمده‌ام و حالا همه ما تلاشمان این است که بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم.

او در پاسخ به این سوال که اصلی‌ترین دلیل نتیجه نگرفتن استقلال چیست گفت: ما تغییرات زیادی داشتیم و این موضوع طبیعی است. در تیم‌های بزرگ اروپایی شاید یکی، دو بازیکن اضافه شوند و یکی، دو بازیکن از تیم جدا شوند اما تغییرات تیم ما هر سال بیشتر می‌شود. شاید نشود برخی بازیکنان را نگه داشت اما نگه نداشتن برخی بازیکنان به خاطر کم کاری بوده است. باید ثبات داشته باشیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم. ما هر سال ابتدای فصل را از دست می‌دهیم. وقتی تیم بازیکنانش را از دست می‌دهد نمی‌تواند در تمرینات بدنسازی به هماهنگی مطلوب برسد. ثبات خیلی می‌تواند به ما کمک کند. امیدوارم مسئولان کمک کنند تا ثبات در باشگاه و تیم وجود داشته باشد.

وی درباره از دست دادن پنالتی توسط بازیکنان تیمش هم گفت: کمی این موضوع عجیب است. بازیکنان ما در تمرینات گل‌های خوبی می‌زنند اما تلاش و تمرین می‌کنند که بهترین عملکرد را داشته باشند. تا به حال نتایج خوبی نگرفته‌ایم اما پتانسیل تیم همین است و الان نمی‌شود دیگر بازیکنی به تیم ما اضافه شود. باید بازیکنانی که داریم را برای خودمان نگه داریم. من از هوادارانمان واقعا تشکر می‌کنم اما اینکه بخواهیم روی یک بازیکن تمرکز کنیم باعث می‌شود همین بازیکنی که داریم را هم از دست بدهیم.

چشمی در ادامه درباره پست اینستاگرامی که منتشر کرده بود هم گفت: من در آن پست حرف بدی نزدم. شاید عکس‌العمل جالبی انجام نداده باشم اما حرف بدی هم نزدم. فکر می‌کنم می‌خواهند با این گونه مسائل خیلی محکم برخورد کنند. مثلا در داربی اتفاقی رخ نداد که بخواهند این قدر محروم کنند چون داربی همیشه این گونه است و همیشه درگیری دارد. اینکه بخواهند با یک خطا یا اینکه عارف غلامی برای داور دست زده او را محروم کنند، زیاد درست نبود و سخت‌گیرانه بود. می‌شود بهتر از اینها شرایط را کنترل کرد.

وی ادامه داد: شاید برخی مصاحبه کنند و بگویند تیم بزرگ‌تر ندارد یا درباره از دست دادن پنالتی توسط بازیکنان ما صحبت کنند اما این گونه مسائل را نباید به تیم تحمیل کنیم. برخی پیشکسوتان نظراتشان را دائم مطرح می‌کنند و این موضوع به تیم تحمیل می‌شود. اینکه می‌گویند تیم بزرگ‌تر ندارد واقعا روی کار ما تاثیر می‌گذارد. ما از پیشکسوتان تشکر می‌کنیم که حمایت می‌کنند اما برخی پیشکسوتان اگر نظری دارند بهتر است طوری مطرح کنند که فشاری به تیم وارد نشود. تیم ما الان همین است و همین پتانسیل را دارد و کاری هم نمی‌شود انجام داد. یعنی نمی‌توانیم بازیکنی به تیم اضافه کنیم. اگر بازیکنی از تیم کم شود از پتانسیل ما کم شده است. برای همین فکر می‌کنم پیشکسوتان اگر نظراتشان را بهتر مطرح کنند بهتر است. باید دست به دست هم بدهیم تا دوباره روند خوب را برگردانیم.

مدافع تیم فوتبال استقلال در ادامه درباره سیستم ۳-۵-۲ استراماچونی هم گفت: این سیستمی است که سرمربی تیم در نظر گرفته است. ایشان فکر می‌کنند با این ابزاری که دارند می‌توانند با این سیستم بازی کنند. روی این سیستم باید خیلی کار کنیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم. فکر می‌کنم در سه بازی گذشته با همین سیستم روند خوبی را داشته‌ایم. باید کار کنیم تا روند خوبمان دوباره تکرار شود. امیدوارم هواداران و پیشکسوتان هم حمایت کنند تا استقلال به روزهای خوبش برگردد.

وی در پایان درباره محرومیت هواداران استقلال هم گفت: این احکام کمیته انضباطی کمی تند بود چون هیچ وقت داربی آرامی را پشت سر نگذاشته‌ایم. اتفاقا داربی اخیر تنشی نداشت و فقط در دقایق پایانی شاهد خطا بودیم. چه درباره بازیکنان تیم ما چه هواداران ما فکر می‌کنم کمی سخت‌گیری کردند. می‌شد کمی بهتر رفتار کرد تا این موضوع جمع شود. باز هم می‌گویم می‌شد کمی بیشتر دقت می‌کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها