سرمربی کروات سابق پرسپولیس این روزها در انتظار پرداخت مطالبات خود از سوی باشگاه پرسپولیس است.
کد خبر: ۱۲۳۰۴۰۳
برانکو: تخفیف نه اما شکایتم را پس می‌گیرم!

به گزارش جام جم آنلاین، او که فصل گذشته را با قهرمانی در دو جام برای این تیم به پایان رساند، در نهایت با توجه به عدم پرداخت مطالباتش، قراردادش را فسخ کرده و به پیشنهاد باشگاه الاهلی راهی عربستان شده بود. او اما شکایت خود را نسبت به بی‌توجهی باشگاه پرسپولیس در فیفا به جریان انداخته و امیدوار به انجام تعهد پرسپولیس است.

در این سمت اما با تغییرات دوباره در راس مدیریت پرسپولیس، محمدحسن انصاری‌فرد به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه طی چند مرحله مدعی شده بود که این باشگاه به دنبال گفتگو و تعامل با برانکو ایوانکوویچ برای پرداخت مطالباتش و امیدوار به گرفتن تخفیف از اوست. موضوعی که اکنون با مخالف برانکو همراه شده است.

برانکو که این روزها در ابوظبی به سر می‌برد، در واکنش به این موضوع که باشگاه مدعی تخفیف از جانب او شده پاسخ داد: «چنین چیزی را بار اول است که از شما می‌شنوم. هنوز هیچ مذاکره‌ای بین من و باشگاه صورت نگرفته. خودم هم دلیل زیادی برای مذاکره نمی‌بینم و اگر بنا به تخفیف دادن باشد این سوال برای من مطرح می‌شود؛ آیا شما به عنوان خبرنگار یا کارمندان وزارت ورزش و یا باشگاه پرسپولیس که در این شرایط سخت درآمدزایی می‌کنند و درآمد ماهیانه دریافت می‌کنید آمادگی این را دارید که از پول‌تان چشم پوشی کنید در حالی که برای آن کار کرده‌اید؟ من هم به غیر از موارد و درآمدهایی که در شروط قرارداد که بعد از اعلام شرایطم ماه‌ها بررسی شده و سپس پذیرفته شده و در زمان رییس وقت باشگاه توسط مدیرعامل باشگاه به امضا رسیده، چیز دیگری نمی‌خواهم. تنها تخفیفی که می‌توانم بدهم بعد از اجرای تک تک مفاد قرارداد که مورد توافق هر دو طرف بوده ( طرف باشگاه و شخص خودم) من شکایتم را پس بگیرم. این مزد چیزی است که برای آن کار کرده‌ام و نتیجه گرفته‌ام، حتی نتیجه هم نمی‌گرفتم چون کار کرده‌ام، لذا به لحاظ شروط قرارداد پرسپولیس موظف به پرداخت شروط قرارداد است.»

سرمربی سابق پرسپولیس در پایان گفت: «این تنها تخفیفی است که من می‌توانم قائل شوم. دلیل زیادی برای مذاکره نمی‌بینم، مگر اینکه باشگاه اعلام آمادگی کند برای پرداخت آنچه که در چهارچوب قرارداد به صورت روزشمار به من تعلق گرفته و من برای آن کار کرده‌ام و مطمئنا بیش از آن چیزی نمی‌خواهم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها