تسنیم نوشت:در نامه فیفا به فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه استقلال صراحتاً اعلام شده است که بدهی پروپیچ توسط این فدراسیون به بازیکن پیشین آبی‌پوشان پرداخت خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۳۰۳۷۰
نامه فیفا به فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه استقلال

به گزارش جام جم آنلاین ، وکیل پروپیچ، بازیکن کروات پیشین تیم فوتبال استقلال، روز گذشته (جمعه) در نامه‌ای به فدراسیون جهانی فوتبال فیفا، اعلام کرد که بانک مدنظر که باید پول پروپیچ را پرداخت کند، این کار را انجام نمی‌دهد. وکیل پروپیچ در این نامه اشاره کرده است که به دلیل عدم پرداخت مطالبات موکلش، باشگاه استقلال علاوه بر محرومیت از دو پنجره نقل‌وانتقالاتی، باید به دسته پایین‌تر سقوط کند.

برخلاف اظهارات وکیل پروپیچ که ظاهراً دنبال راهی برای گرفتن مطالبات موکلش است، فیفا طی نامه‌ای در تاریخ 18 جولای به فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه استقلال اعلام کرده بود که پرداخت بدهی پروپیچ از طریق آنها صورت می‌گیرد. در بخشی از نامه فیفا اشاره شده که با توجه به اینکه باشگاه استقلال از فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) درخواست کرده حق خود بابت حضور بازیکنانش در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه را دریافت کند، فیفا مبلغ طلب پروپیچ را به همراه پنج درصد سود آن از مبلغ درخواستی باشگاه استقلال را نگه می‌دارد و این مبلغ را به طور مستقیم از طریق ذی‌نفع و یا توسط عضو فدراسیون مربوطه تسویه خواهد کرد و یکی از این دو روش می‌تواند اجرا شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها