امشب در شهر میلان ایتالیا قرار است بهترین های فوتبال دنیا در سال 2019 انتخاب و معرفی شوند.
کد خبر: ۱۲۲۹۵۱۴
فوتبال جهان؛ امشب در انتظار «THE BEST»! / چه کسی جایزه را به خانه می برد؟

به گزارش جام جم آنلاین ، «THE BEST» جایزه معتبر دنیای فوتبال به شمار می رود. این جایزه امشب در سالن «تئوترو آلا اسکالا»ی شهر میلان به بهترین بازیکن فوتبال جهان تعلق خواهد گرفت.

از سال 2016 جایزه توپ طلا از سوی مجله فرانتس فوتبال به شکل جداگانه اهدا می شود و فیفا هم جایزه خودش را تحت عنوان «THE BEST» به برترین بازیکنان دنیای فوتبال اهدا می کند. هر چند از نظر بسیاری هنوز توپ طلا اعتبار بیشتری دارد.

2 بار رونالدو و یک بار مودریچ این جایزه را برده‌اند و این بار مسی شانس کمی برای پر کردن یکی از معدود جاهای خالی ویترین پربار افتخاراتش دارد.

مراسم از ساعت 21 آغاز می شود. همسر بوفون، سنگربان افسانه ای، یکی از مجریان مراسم است.

این مراسم تنها از طریق اینترنتی یعنی سایت، یوتیوب و سایر شبکه‌های اجتماعی وابسته به فیفا پخش می‌شود.

نامزدها

در مهم‌ترین بخش یعنی بهترین بازیکن مرد، درست مانند مراسم انتخاب بهترین بازیکن فصل لیگ قهرمانان اروپا، ویرجیل فن‌دایک، مدافع هلندی لیورپول، لیونل مسی، اعجوبه آرژانتینی بارسلونا و کریس رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی یوونتوس کاندیدا هستند.

بهترین بازیکن زن از بین مورگان راپینو، لوسی برونز و آلکس مورگان برگزیده می‌شود. در بخش بهترین دروازه‌بان، السیون بکر، سنگربان برزیلی لیورپول، الیسون بکر، هموطنش در منچسترسیتی و مارک آندره تراشتگن آلمانی از بارسلونا کاندیدای نهایی نام دارند.

بهترین مربی فوتبال مردان از بین یورگن کلوپ لیورپولی، پوچتینوی تاتنهامی و گواردیولا از منچسترسیتی برگزیده می‌شود. نامزدهای عنوان بهترین مربی فوتبال بانوان ژیل الیس، سرمربی آمریکا، فیل نویل، سرمربی تیم ملی انگلیس و سارینا وگمن از هلند هستند.

در بخش بهترین دروازه‌بان زن، اندلر از پاری‌سن‌ژرمن، لیندهال از چلسی و فندال از آرسنال کاندیدا هستند.

برای انتخاب بهترین گل سال یا همان جایزه پوشکاش، گل مسی از بارسلونا به بتیس، گل کوئینترو از ریورپلاته به راسینگ و گل دانیل سوری از دبرسن به فرانس واروش کاندیدا نام دارند و جایزه بهترین هوادار هم به برنده رقابت بین هواداران تیم ملی هلند در جام جهانی زنان، جستو سانچس و سیلویا گروچو تعلق می‌گیرد.

همچنین از بین 55 بازیکن مرد و 55 بازیکن زن، 2 تیم 11 نفره مجزا به عنوان تیم منتخب سال برگزیده می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها