سرمربی آرژانتینی در نشست خبری خود صحبت‌هایی جنجالی مطرح کرد تا دربی را داغ‌تر کند.
کد خبر: ۱۲۲۹۰۹۳
کالدرون: وزارت برای فرزند دیگر خود هزینه‌ بیشتری می‌کند!

به گزارش جام جم آنلاین ، پرسپولیس فردا در یکی از دیدارهای حساس این فصل برابر استقلالی قرار خواهد گرفت که با استراماچونی به دنبال پیروزی در دربی خواهد بود. گابریل کالدرون که اولین دربی خود را تجربه می‌کند، با حضور در نشست خبری به تشریح شرایط تیمش پیش از این دیدار پرداخت.

کالدرون صحبت‌هایش را با تشریح شرایط و آمادگی خودش برای دربی اینچنین آغاز کرد و گفت: عصر بخیر! در واقع این یک افتخار است که پیش از دربی در خدمت شما هستم. یک افتخار است برای اینکه این بازی همان‌قدر که در داخل مهم است در سطح بین‌المللی هم اهمیت دارد. بعنوان کسی که سال‌ها در فوتبال بودم این بازی برای ما مهم است. تیم ما آماده است و خیلی شور و اشتیاق داریم که بازی را ببریم.

سرمربی آرژانتینی در واکنش به اینکه آیا احتیاط را در دستور کار قرار می‌دهد یا بازی تهاجمی گفت: برای من بازی هجومی در واقع یک بازی متعادل باید باشد. از وقتی که لیگ شروع شد گل‌های کمی زدیم. در بازی آخر تیمم بهتر بازی کرد. در واقع هنوز زمان بیشتری نیاز داریم تا به فوتبالی که دوست دارم برسیم. برای من بازی هجومی بازی‌ای است که تعادل در آن برقرار است. همان‌قدر که به استقلال احترام می‌گذارم برای دیگر تیم‌ها هم همینطور. اما تیم‌های بزرگ معمولا این اجازه را میدهند که بازی بازتری را به نمایش بگذارید و امیدوارم فردا یک بازی در سطح فوتبال ایران را ببینید

کالدرون درباره غیبت احتمالی سیدجلال حسینی گفت: سید یک بازیکن بزرگ هم در زمین و هم بیرون برای ماست. در هر صورت ایشان همیشه با ماست و کنار ماست و یک الگوی خوب به عنوان کاپیتان بوده و ایشان همیشه به ما کمک کرده است.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه هواداران این تیم بازی تهاجمی را دوست دارند اما دو مهاجم این تیم طی بازی‌های اخیر عملکرد رضایتبخشی نداشتهاند اینطور واکنش نشان داد: ما همانطور که قبلا گفتم احتیاج داریم در مرکز زمین بازیسازی بهتری داشته باشیم. بزرگترین مسوولیت درزمین برعهده مهاجمان است و این مساله نیازمند این است که خط های دیگر کمک بیشتری کنند. مسلما وقتی تیم بهتر بازی کند احتمال گلزنی مهاجمان هم بیشتر می شود. تا اینجا برای زدن گل زودهنگام مشکل داشتیم.

وی درباره غیبت سه بازیکن تاثیرگذار استقلال و سود بردن از این فرصت گفت: من از روزی که اینجا بودم مدام شنیدم که گفتند استقلال مشکل دارد و یا از داور شکایت کردند و یا گفتند بازیکن مصدوم داریم. حقیقت این است که اگرچه به حرف من گوش نکردند، آنها هفت بازیکن جدید گرفتند. دو بازیکن خارجی گران قیمت گرفتند. من می خواستم دیاباته را بگیرم اما باشگاه پول کافی نداشت. طبیعی است که وقتی تیمی سه بار قهرمان می شود. سپاهان هفت بازیکن جدید دارد، من یک بازیکن خارجی و ارزان گرفتم و این نهمین گزینه من بود. وقتی شما چهار فرزند دارید و یکی از آنها قهرمان می شود شما تلاش می کنید دیگر تیم ها قهرمان شوند. اما آنها مسئولیت خودشان را بپدیرند و مدام گلایه نکنند. من با توجه به اینکه کمک کمی به ما شد، باز هم ما مدعی قهرمانی هستیم. انتظارم این است که کمتر به داور گلایه کنند و مسوولیت خود را بپذیرند. همانطور که ما هم سیدجلال را نداریم، مطمئنا استقلال هم بازیکنانی را ندارد. مطمئنا ما تیم های بزرگی هستیم و بازیکنان زیادی هستند که بتوانند جایگزین شوند. در بازی آخر هم ما بیرانوند را نداشتیم. به عنوان یک تیم بزرگ ما باید مسوولیت خود را بپذیریم.


وی در توضیح حرف های خود درباره بحث 4 فرزند و اینکه منظورش استقلال بوده گفت: منظورم این بوده که تیم های بزرگی هستند و وزارتخانه باید از آنها حمایت مالی کند و این طبیعی است که در واقع این کمک تقسیم شود. خودتان متوجه منظورم شدید! خیلی واضح است؛ بازیکن خارجی گران برای تیم دیگر و بازیکن خارجی ارزان برای من. چیزی که واضح است را دوباره از من نپرسید.

کالدرون درباره اینکه آیا سورپرایزی در ترکیب تیمش خواهد داشت گفت: نه؛ من هیچ سورپرایزی ندارم. در دربی هیچکس از پیش برنده نیست و هیچ سورپرایزی ندارم. من سال ها در سطح بین المللی در فوتبال فعالیت کردم و می دانم در این بازی سورپرایزی نخواهم داشت.

او در پایان و زمانی که قصد داشت نشست خبری را ترک کند گفت: بله، من کمال را هم به دلیل مصدومیت ندارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها