رئیس فدراسیون فوتبال گفت: بلیت فروشی الکترونیک کار بزرگی معادل صعود تیم ملی به جام جهانی بود.
کد خبر: ۱۲۲۸۹۴۷
سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا 3+1 شد

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی تاج امروز در نشست روسای فدراسیونهای ورزشی با وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: بیش از ۱۰ سال در پی تصویب مصوبه ای بودیم که در جلسه آخر کنفدراسیون آسیا پیشنهاد مشترک ایران و قطر مورد موافقت کمیته قرار گرفت.

وی گفت : بر اساس این مصوبه کنفدراسیون آسیا، سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۱+۳ شد که برای فوتبال ایران بسیار مهم است.

رییس فدراسیون فوتبال در ادامه سخنانش در خصوص اقدامات صورت گرفته برای بلیت فروشی الکترونیکی ارایه و اجرایی کردن آن را اتفاقی بزرگ برای فوتبال داخلی عنوان کرد.

وی ادامه داد: ممکن است مشکلاتی در حال حاضر برای انجام این طرح باشد ولی قطعا بعد از سپری شدن چند هفته این مشکلات رفع خواهد شد.

تاج توضیح داد: بی تردید هر تغییر رویه‌ای با هزینه هایی همراه خواهد بود اما باور ما این است که بلیت‌ فروشی الکترونیکی اتفاق مثبتی برای فدراسیون و ورزش کشور خواهد بود و کار بلیت فروشی الکترونیک کار بزرگی معادل صعود تیم ملی به جام جهانی بود و ثمرات آن در آینده روشن تر خواهد شد.

رییس فدراسیون فوتبال در پایان سخنانش با اعلام این خبر که ایران در آخرین رنکینگ فوتبال ایران همچنان در رده اول آسیا و ۲۳ جهان است اظهار امیدواری که فوتبال ایران بتواند مسیر رو به توسعه را طی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها