صفحه نخست روزنامه های ورزشی موضوعات مختلفی دارد که مهمترین آن ها ماجرای عماد است.
کد خبر: ۱۲۲۸۷۲۷
مرور صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز ؛ برق بی کفایتی و یک بچه 8 ساله (تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین ، روزنامه های ورزشی ، امروز جبهه گیری و سوژه های مختلفی دارند اما یک موضوع بین همه آنها مشترک است؛ عماد پسر بچه هشت ساله ای که بعد از دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان به دلیل برق گرفتگی در ورزشگاه آزادی جان سپرد.

پدر عماد گفته هیچکس در مراسم خاکسپاری پسرش شرکت نکرده و او به هیچ عنوان از خون پسرش نمی گذرد. عماد ، این پسر بچه امروز روی جلد برخی از روزنامه ها هم رفته است.

روزنامه ایران ورزشی در میان هیاهو و حاشیه های مختلف فوتبال دست به کار خوبی زده و قهرمانی تیم ملی دختران زیر 15 سال در تورنمنت کافا را تیتر و عکس اصلی خود کرده است این در حالی است که سایر روزنامه ها کوچک ترین اهمیتی به این موضوع نداده اند.

پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل چین نیز تیتر اصلی دیگر برخی از روزنامه هاست. البته عملکرد ضعیف ملی پوشان در قهرمانی آسیا همچنان مورد انتقاد قرار دارد. نکته مهم دیگر اینکه حضور تیم ملی والیبال ایران در قهرمانی آسیا به غیر از دو روزنامه تیتر هیچ روزنامه دیگری نیست و همچنان حاشیه های فوتبال بر آن ارجحیت دارد.

واکنش شدید روزنامه پیروزی به نقض حکم محرومیت تماشاگران تراکتورسازی با تیتر «یاشاسین کمیته انضباطی» کاملا مشهود است.

بازگشت احتمالی فرهاد مجیدی به لیگ برتر و خروجش از تیم ملی امید و همچنین چهارمی تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت های جهانی فرنگی از دیگر عناوین مهم به شمار می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها