رقابت‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۰ امشب با برگزاری سه دیدار پیگیری خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۲۷۶۶۲
جدال حساس سه شیرها مقابل کوزوو

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های فوتبال مقدماتی یورو ۲۰۲۰، امشب (سه‌شنبه) با برگزاری هفت دیدار از ساعت ۲۳:۱۵ پیگیری خواهد شد که مصاف انگلیس و کوزوو از حساسیت بالایی برخوردار است.

انگلیس - کوزوو (گروه A)

تیم ملی فوتبال انگلیس که در سه دیدار قبلی خود را در مقدماتی یورو با پیروزی پشت سر گذاشته، امشب و در حساس ترین بازی گروه A به مصاف کوزوو می آید.

کوزوو به نظر حریف سختی برای یه شیرها (لقب تیم ملی انگلیس) نمی آید اما از آنجا که در فوتبال نمی شود هیچ چیز را از قبل پیش بینی کرد بازی این ۲ می تواند دیدنی باشد.

تیم ملی کوزوو با هشت امتیاز پشت سر انگلیس در رده دوم این گروه قرار دارد و هر ۲ تیم در اندیشه رسیدن به مرحله گروهی رقابت های جام ملت های اروپا هستند.

دیگر دیدار گروه A بین تیم های جمهوری چک و مونتنه گرو برگزار می شود.

لیتوانی - پرتغال (گروه B)

تیم ملی فوتبال پرنغال که با پنج امتیاز در رده دوم گروه B قرار دارد امشب در حالی به مصاف لیتوانی خواهد رفت که نیاز شدیدی به برد در این دیدار دارد.

پرتغال اگر نتواند پیروز این بازی شود ممکن است جایگاه دوم خود را از دست دهد زیرا در دیگر دیدار این گروه لوکزامبورگ و صربستان به مصاف هم خواهند رفت و اگر یکی از این تیم ها پیروز از زمین خارج شود در صورت لغزش پرتغال می تواند به رده دوم صعود کند.

هر ۲ دیدار این گروه به صورت همزمان برگزار می شود.

فرانسه - آندورا (گروه H)

در گروه H میان تیم های فرانسه، ترکیه و ایسلند رقابت حساسی وجود دارد. هر سه تیم با ۱۲ امتیاز و بر حسب تفاضل گل در رده های اول تا سوم قرار گرفته اند و لغزش هر کدام از این تیم ها باعث خواهد شد تا جایگاهشان به خطر بیافتد.

در این بین تیم فرانسه نسبت به ۲ رقیب خود بازی آسان تری را پیش رو دارد. خروس ها (لقب تیم ملی فرانسه) باید به مصاف تیم انتهای جدولی آندورا بروند و به نظر نمی رسد کار دشواری برای پیروزی در این دیدار داشته باشند.

تیم ملی ترکیه هم به مصاف مولداوی خواهد رفت و ایسلند که از ۲ رقیب خود یعنی فرانسه و ترکیه بازی دشوارتری دارد باید در برابر آلبانی بازی کند که هنوز شانس صعود به مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ را دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها